• KatjaKaj

Din värsta dejt?!

Ja som trådstarten säger, vilken är den värsta dejten du varit på och vad hände? Jag kan börja med ett eget bidrag som hände för någon vecka sedan, en kompis skickade iväg mig på en blind dejt med en kille från hennes jobb. Vi bestämde en bio som första dejt vilket kändes lite konstigt då men i efterhand är jag extremt tacksam över det. Killen jag träffade hade uppenbara problem med sitt humör och det började med att han blev fly förbannad då jag betalade för biobiljetterna. Hade fått en massa checkar av mitt jobb och tyckte det var smart att använda dom , det tyckte inte han och ställde till med en scen i kassan och började skälla på tjejen i kassan och försökte få henne att ge tillbaka checkarna. När den ilskan väl lagt sig så började han prata om att han ville skjuta alla störiga människor som stod ivägen och att han verkligen hade gjort det om han haft en pistol. Under bion satt han och tryckte upp popcorn i huvudet på mig och blev riktigt arg när jag inte ville äta, samtidigt försökte han smeks mig på insidan av låret och viskade i mitt öra att han och jag passade så bra ihop och han visste att hans mamma skulle älska mig. Efter bion skildes vi fort men inte innan han hann fråga om vi kunde ses dagen efter igen. Jag tackade nej.

• Svar på tråden Din värsta dejt?!
  • Miss P71

Han hade ju inte alla hemma... eller så gjorde han så för att han inte ville ses mer... finns många idioter i denna världen. en dejt jag gick på för typ 2 år sedan blev såhär: vi träffades utanför ett cafe. när jag kom dit fick jag världens chock då kille stod i trasiga jogging byxor o en ur tvättad tröja. vi gick in på cafet o då trodde han att jag skulle betala för fikan... men tji fick han... vi satt där i 1 timme.. sedan sa jag tack o adjö för mig.

• Anonym

En kille va så intresserad av mig. jag ville inget men va så rädd att ge honom nobben dolde på att han bodde långt bort. 60 mil. då sätt han på tåget och grånade hela vägen hem och ville flytta hem till mig. typ 20 år och vi hade träffats en gång

• KatjaKaj

Miss P71: ja man vet ju aldrig, han var väldigt konstig och terroriserade min telefon i en hel vecka efter. Din dejt lät ju inte så charmig han heller :P.

• NSM

Min jobbigaste dejt var verkligen jobbig!

Det börjades med att vi möttes upp inne Stockholm. Hälsade och så. Vi hade inte bsetämt några planer vad vis kulle hitta på eftersom det blev så spontant. Han bodde inte i Stockholm annars utan var här i arbete. Så när vi sågs blev det lite pinsamt för vi skulle då komma fram till något. Naturligt så blev det att vi började prommenera i Stockholm prata och så...

Det kändes ganksa tillgjort och våran kemi var inge vidare. Det var mer prata för att få tiden att gå. Efter en lååång prommenad tänkte jag att vi kanske skulle säga hejdå eller åtminstone sätta oss ner och fika. Kände mig urfånig över att gå runt hela tiden.

Men nej, vi satte oss aldrig. Han ville inte. Så vi fortsatte gå och gå. Tills vi kom till djurgården.

Haha, ja gissa vad vi gjorde där? Otippat nog så fortsatte vi vår "juvliga" prommenad. Kan tillägga att jag hade gjort mig fin inför dejten och hade spets klänning och klackskor på mig. Det är inte så trevligt att vandra omkring i så länge.

Många hade nog tyckt att han var snygg. Nästan 2 m lång, vältränad och blond. Men han var urtrist! Ingen kemi, ingen attraktion. Jag började känna mig urless vid det här laget.

Samma dag som jag skulle på denna dejt tackade jag nej till en annan. Jag sa till honom som jag egentligen var riktigt intresserad av att jag inte kunde träffas idag. Ville inte säga anledningen eftersom det skulle vara taskigt att tacka nej för en dejt och sedan kila iväg till en annan. Jag avr dessutom intresserad i han som jag tackade nej till. Men eftersom den andra bara var i Sthlm nu så var jag tvungen att passa på.

Men jag hade inte sådan tur. Sanningen kommer alltid fram.; )

Mitt i vår urtråkiga dejt runt djurgården så möter jag denna man son jag tidigare tackat nej till. Jag ser honom på långt håll. Mitt i vårat samtal så får jag ett "ryck" och springer och gömmer mig bakom ett träd! Fråga mig inte varför!!! Haha, fy så pinsamt....

Jag bara gjorde det. I all förhoppning om att den andre inte skulle få syn på mig.

Min tråkiga dejt blev SÅKLART chokad och undrar varför jag springer och gömmer mig. Medan jag visar att han ska vara tyst.

Den andre mannen passerar oss och ser mig, bakom trädet. Haha. Jag evt inte avd jag sa eller hur jag förklarade mig. Men vi alla hälsade på varandra och så. Samt att han förstår varför jag inte kunde träffa honom.

Jag säger generat hej då och jag traskar vidare med min dejt som frågar ut mig avrför jag gjorde som jag gjorde. Mitt svar var att jag inte ville gå inte på det. En rolig grej bara. Beskrev jag det som...Orkade inte gå in på dte. Dejten var ändå trist och jag ahde gjort bort mig. Efter några meter till så tackar vi för oss, kramar varandra och säger "vi hörs"....

Jojo... Varken jag eller han ringde varandra mer.

Det positiva med allt är att den mannen som jag var intresserad av är nu min sambo! Tokkär är jag och vi planerar hela livet tillsammans!{#emotions_dlg.flower}

• NSM
    NSM skrev 2012-01-26 17:31:21 följande:

Min jobbigaste dejt var verkligen jobbig!

Det börjades med att vi möttes upp inne Stockholm. Hälsade och så. Vi hade inte bsetämt några planer vad vis kulle hitta på eftersom det blev så spontant. Han bodde inte i Stockholm annars utan var här i arbete. Så när vi sågs blev det lite pinsamt för vi skulle då komma fram till något. Naturligt så blev det att vi började prommenera i Stockholm prata och så...

Det kändes ganksa tillgjort och våran kemi var inge vidare. Det var mer prata för att få tiden att gå. Efter en lååång prommenad tänkte jag att vi kanske skulle säga hejdå eller åtminstone sätta oss ner och fika. Kände mig urfånig över att gå runt hela tiden.

Men nej, vi satte oss aldrig. Han ville inte. Så vi fortsatte gå och gå. Tills vi kom till djurgården.

Haha, ja gissa vad vi gjorde där? Otippat nog så fortsatte vi vår "juvliga" prommenad. Kan tillägga att jag hade gjort mig fin inför dejten och hade spets klänning och klackskor på mig. Det är inte så trevligt att vandra omkring i så länge.

Många hade nog tyckt att han var snygg. Nästan 2 m lång, vältränad och blond. Men han var urtrist! Ingen kemi, ingen attraktion. Jag började känna mig urless vid det här laget.

Samma dag som jag skulle på denna dejt tackade jag nej till en annan. Jag sa till honom som jag egentligen var riktigt intresserad av att jag inte kunde träffas idag. Ville inte säga anledningen eftersom det skulle vara taskigt att tacka nej för en dejt och sedan kila iväg till en annan. Jag avr dessutom intresserad i han som jag tackade nej till. Men eftersom den andra bara var i Sthlm nu så var jag tvungen att passa på.

Men jag hade inte sådan tur. Sanningen kommer alltid fram.; )

Mitt i vår urtråkiga dejt runt djurgården så möter jag denna man son jag tidigare tackat nej till. Jag ser honom på långt håll. Mitt i vårat samtal så får jag ett "ryck" och springer och gömmer mig bakom ett träd! Fråga mig inte varför!!! Haha, fy så pinsamt....

Jag bara gjorde det. I all förhoppning om att den andre inte skulle få syn på mig.

Min tråkiga dejt blev SÅKLART chokad och undrar varför jag springer och gömmer mig. Medan jag visar att han ska vara tyst.

Den andre mannen passerar oss och ser mig, bakom trädet. Haha. Jag evt inte avd jag sa eller hur jag förklarade mig. Men vi alla hälsade på varandra och så. Samt att han förstår varför jag inte kunde träffa honom.

Jag säger generat hej då och jag traskar vidare med min dejt som frågar ut mig avrför jag gjorde som jag gjorde. Mitt svar var att jag inte ville gå inte på det. En rolig grej bara. Beskrev jag det som...Orkade inte gå in på dte. Dejten var ändå trist och jag ahde gjort bort mig. Efter några meter till så tackar vi för oss, kramar varandra och säger "vi hörs"....

Jojo... Varken jag eller han ringde varandra mer.

Det positiva med allt är att den mannen som jag var intresserad av är nu min sambo! Tokkär är jag och vi planerar hela livet tillsammans!{#emotions_dlg.flower}

Ursäkra röran, skrev så fort att jag inte kunde stava korrekt! : )
  • NSM

Sen har jag varit med om massor med stalkers och efterhängsna män... Det är obehagligt och jobbigt! MAn får bli riktit otrevligt tillslut!

• KatjaKaj

NSM: vad skoj att det blev du och din kille trots att du gömde dig bakom träd :P

• OutdoorFresh

En av mina värsta dejter alla kategorier var när jag drabbades av akut vinterkräk. Det var bara att packa ihop tacka för sig och rusa hem.
    Jag gjorde inte något speciellt bra intryck kan jag meddela.
    Blek redan innan och grön när maten kom in.
    Vad jag vet så klarade han sig från att bli sjuk.

• KatjaKaj
    OutdoorFresh skrev 2012-01-27 21:24:23 följande:
    En av mina värsta dejter alla kategorier var när jag drabbades av akut vinterkräk. Det var bara att packa ihop tacka för sig och rusa hem.
    Jag gjorde inte något speciellt bra intryck kan jag meddela.
    Blek redan innan och grön när maten kom in.
    Vad jag vet så klarade han sig från att bli sjuk.
    Det kan inte ha varit roligt alltså.
    Vilken tur att han klarade sig ifrån det :) 
  • Jessicca

Min värsta dejt var nog när jag under en längre tid pratat med en kille på MSN och på telefon. Till sist bestämde vi att vi skulle träffas jag tog tåget dit(han bodde drygt 30 mil ifrån mig) och skulle sova en natt hos honom. Kommer dit och det är lite stelt i början. Vi går hem till honom och han.... SOMNAR. Han sover i kanske 2-3 timmar och jag får ha tvn som sällskap. Han ville fortsätta träffa mig efter det meeen jag var inte lika sugen. Det hade inte bara att göra med att han sov utan han försökte med att ha nått gulligull när han vakna (inte sex). Blev lite för mycket och den natten blev väldigt låg då man bara låg vaken och ville hem igen

• Anonym (Dansken)

Åh vad kul tråd, finns ju såå många saker man vill dela med sig av.

Jag och syster hade varit i Danmark och träffar 2 danskar som vi hängde med dom 2 sista dagarna. När vi ska åka hem så är danskarna på plats för att säga hejdå och jag och ena dansken "rikard" smsar hela resan hem. Saken är den också att vi verkligen inte förstod varandra, vi fick prata engelska så mycket vi kunde men han var usel på engelska.

När vi kommer till sverige så prata vi en del via sms, msn och sånt och det tog 3 veckor sen var han och hans vän och hälsade på oss fast dom fick bo på hotell!!

Men när dom kom hit så var dom så töntiga och vidigra!!! Dom fes heela tiden och sa inte något utan höll på att säga "sexyboy" "partyparty" hela tiden. Jag skämdes och vägrade gå ut på krogen med dom vi höll oss i en park.

Jag kände absolut inget för dansken! I Danmark så blev jag la förtjust för man är på en annan plats och ja... men nu fyy fan. Men han blev ju såå kär i mig konstigt nog.. så han ville flytta till sverige och ha sig. När dom sedan åkte hem så fortsatte han skriva om att han vill till sverige å bo med mig, men jag sa att jag hade fått jobb i thailand och ska vara borta ett halvår och att jag inte kommer ha mobilen med mig . Han blev jätteledsen och skrev hela tiden mejl på min FB och vackra dikter. Men jag slutade svara helt.

HAn var såå tråkig och äcklig!! så han blev även väldigt ful i mina ögon. Bläääh.          

• Anonym (Dansken)

Kom på en till ^^,. När jag var 19 år så var jag hos en kille jag träffat några få gånger, vi var hemma hos honom och på kvällen så sa han att hans mamma kunde köra mig hem, så jag sa det till min mamma så hon slapp hämta mig för det var en bit hemifrån och ute på landet. Men när klockan närma sig 12 på natten så fråga jag om inte hans mamma kunde köra hem mig, då sa han att hon jobbar!!! Jag blev jättenervös över vad mamma skulle säga. Men han ljög, han hade inte ens frågat sin mamma om hon kan köra mig PLUS att hon var hemma. Han ville bara få mig att stanna och sova över.

Efter den gången så var han hemma hos mig, han skulle åka hem på kvällen och min familj hade druckit vin. Då säger han att han inte kommer hem, så då var han tvungen att stanna och det fick han för min familj OM han sov på soffan. Men han försökte på natten att krypa ner och äckla sig hos mig. Efter det så hörde jag aldrig av mig eller svarade på honom.    

• Tesss

anonym (dansken) : var det bara ok att HSB sov över om han sov på soffan? ursäkta med var du inte 19 och myndig? jag hade skämts ihjäl om min mamma sa så då, även skrattat och tagit förgivet att hon skoja! men.. som tur är, delar inte alla lika åsikter.

• Fidelis ad urnam

När jag var 16 träffade jag en kille jag hade chattat med ett tag. 
    Han kom och hämtade mig i sin riktigt stora MB och vi åkte till grannstaden för att ta en fika.
    Killen var ENORM! Bodybuilder stuk med extremt grov nacke och armar lika breda som mina lår!
    När vi skulle bege oss hemåt fick han ett samtal från någon som ville köpa dopningsmedel, vilket han satt och pratade om helt öppet bredvid mig där i bilen.
    Jag var övertygad om att jag aldrig skulle få komma hem igen utan skulle få möta slutet i ett dike någonstans.

Kan tillägga att dejten inte gick så bra innan det samtalet heller, inte den trevligaste killen på jorden.  

• Vickans

Gick in i en stolpe, fick en bula och låssades som det inte alls gjorde ont. Va nära på att börja gråta. Men åkte hem till honom och låg, har aldrig sett honom sen dess ????

Svar på tråden Din värsta dejt?!