Din värsta dejt?!
Ja som trådstarten säger, vilken är den värsta dejten du varit på och vad hände? Jag kan börja med ett eget bidrag som hände för någon vecka sedan, en kompis skickade iväg mig på en blind dejt med en kille från hennes jobb. Vi bestämde en bio som första dejt vilket kändes lite konstigt då men i efterhand är jag extremt tacksam över det. Killen jag träffade hade uppenbara problem med sitt humör och det började med att han blev fly förbannad då jag betalade för biobiljetterna. Hade fått en massa checkar av mitt jobb och tyckte det var smart att använda dom , det tyckte inte han och ställde till med en scen i kassan och började skälla på tjejen i kassan och försökte få henne att ge tillbaka checkarna. När den ilskan väl lagt sig så började han prata om att han ville skjuta alla störiga människor som stod ivägen och att han verkligen hade gjort det om han haft en pistol. Under bion satt han och tryckte upp popcorn i huvudet på mig och blev riktigt arg när jag inte ville äta, samtidigt försökte han smeks mig på insidan av låret och viskade i mitt öra att han och jag passade så bra ihop och han visste att hans mamma skulle älska mig. Efter bion skildes vi fort men inte innan han hann fråga om vi kunde ses dagen efter igen. Jag tackade nej.