Inlägg från: Anonym (Dansken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Dansken)

Din värsta dejt?!

Åh vad kul tråd, finns ju såå många saker man vill dela med sig av.

Jag och syster hade varit i Danmark och träffar 2 danskar som vi hängde med dom 2 sista dagarna. När vi ska åka hem så är danskarna på plats för att säga hejdå och jag och ena dansken "rikard" smsar hela resan hem. Saken är den också att vi verkligen inte förstod varandra, vi fick prata engelska så mycket vi kunde men han var usel på engelska.

När vi kommer till sverige så prata vi en del via sms, msn och sånt och det tog 3 veckor sen var han och hans vän och hälsade på oss fast dom fick bo på hotell!!

Men när dom kom hit så var dom så töntiga och vidigra!!! Dom fes heela tiden och sa inte något utan höll på att säga "sexyboy" "partyparty" hela tiden. Jag skämdes och vägrade gå ut på krogen med dom vi höll oss i en park.

Jag kände absolut inget för dansken! I Danmark så blev jag la förtjust för man är på en annan plats och ja... men nu fyy fan. Men han blev ju såå kär i mig konstigt nog.. så han ville flytta till sverige och ha sig. När dom sedan åkte hem så fortsatte han skriva om att han vill till sverige å bo med mig, men jag sa att jag hade fått jobb i thailand och ska vara borta ett halvår och att jag inte kommer ha mobilen med mig . Han blev jätteledsen och skrev hela tiden mejl på min FB och vackra dikter. Men jag slutade svara helt.

HAn var såå tråkig och äcklig!! så han blev även väldigt ful i mina ögon. Bläääh.          

• Anonym (Dansken)

Kom på en till ^^,. När jag var 19 år så var jag hos en kille jag träffat några få gånger, vi var hemma hos honom och på kvällen så sa han att hans mamma kunde köra mig hem, så jag sa det till min mamma så hon slapp hämta mig för det var en bit hemifrån och ute på landet. Men när klockan närma sig 12 på natten så fråga jag om inte hans mamma kunde köra hem mig, då sa han att hon jobbar!!! Jag blev jättenervös över vad mamma skulle säga. Men han ljög, han hade inte ens frågat sin mamma om hon kan köra mig PLUS att hon var hemma. Han ville bara få mig att stanna och sova över.

Efter den gången så var han hemma hos mig, han skulle åka hem på kvällen och min familj hade druckit vin. Då säger han att han inte kommer hem, så då var han tvungen att stanna och det fick han för min familj OM han sov på soffan. Men han försökte på natten att krypa ner och äckla sig hos mig. Efter det så hörde jag aldrig av mig eller svarade på honom.    

Svar på tråden Din värsta dejt?!