• Anonym (Lilla b-kupan)

KIllar: Världens vackraste bröst

Vilka bröst/vilken typ av bröst tycker ni är absolut vackrast? Släng gärna upp en bild också.

Små, stora, hängiga, fasta? Bristningar, bröstvårtor.. berätta allt! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-28 15:21
    Frågan är: Vilka är de mest estetiskt perfekta brösten. Behöver inte vara verkliga bröst som ni sett utan er egen högst personliga föreställning om utseendet på de estetiskt fulländade brösten. Har ni sett bilder på de så posta gärna men oavsett så beskriv i text vad det är som gör de estetiskt perfekta.

• Svar på tråden KIllar: Världens vackraste bröst
  • Anonym

Storleken bryr jag mig inte om, så länge inte brösten är helt oproportionerliga till resten av kroppen. Bröstvårtorna vill jag skall vara stora, utstående och ha djup färg. Brösten bör hänga tillräckliigt för att liksom ligga utanpå, så att det blir ett hudveck kring undersoden och en bit upp på sidorna. De ska vara mjuka att känna på.

• Anonym (Tjej)
    Anonym skrev 2012-01-28 14:29:07 följande:
    Storleken bryr jag mig inte om, så länge inte brösten är helt oproportionerliga till resten av kroppen. Bröstvårtorna vill jag skall vara stora, utstående och ha djup färg. Brösten bör hänga tillräckliigt för att liksom ligga utanpå, så att det blir ett hudveck kring undersoden och en bit upp på sidorna. De ska vara mjuka att känna på.
    Du har precis beskrivit mina bröst Skål. Tack för det
  • Ridmi

Gillar man någon så gillar man också hennes bröst. Har då aldrig slutat gilla någon för hennes bröst varit fula. Kanske jag har haft tur?? Brösten varierar efter ålder och barnafödande, så snyggheten återspeglar kvinnan historia

• Trust me

Finns det olika typer av bröst? Såna som sitter på kvinnor av mänskligt kön väljer jag. Sedan är det väl med bröst som med kukar. Alla kan säga att de föredrar olika men de flesta är mycket nöjda med det som partnern har.

En del har stora bomber och andra vill ha något stort mellan benen. En del har båda.

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Anonym (Lilla b-kupan)

Jag är inte intresserad av huruvida man gillar bröst på sin partner eller ej. Det är klart man gör det. Jag älskar allt på min partner, även det som andra kanske tycker är fult och dåligt. 

Jag är intresserad av hur man tänker sig att ett par perfekta bröst ska se ut. Om man BARA tänker på brösten och inget annat.

• gaud
    Anonym (Tjej) skrev 2012-01-28 14:39:33 följande:
    Du har precis beskrivit mina bröst Skål. Tack för det
    Din partner har tur, verkar det som.
  • Trust me
    Anonym (Lilla b-kupan) skrev 2012-01-28 15:12:28 följande:
    Jag är inte intresserad av huruvida man gillar bröst på sin partner eller ej. Det är klart man gör det. Jag älskar allt på min partner, även det som andra kanske tycker är fult och dåligt. 

Jag är intresserad av hur man tänker sig att ett par perfekta bröst ska se ut. Om man BARA tänker på brösten och inget annat.

Men fråga det då.

Lägg till TS: Frågan är: Vilka är de mest estetiskt perfekta brösten. Behöver inte vara verkliga bröst som ni sett utan er egen högst personliga föreställning om utseendet på de estetiskt fulländade brösten. Har ni sett bilder på de så posta gärna men oavsett så beskriv i text vad det är som gör de estetiskt perfekta.

Ingen kommer i tråden anklaga någon för att kräva att kvinnor skulle ha estetiskt perfekta bröst. Det här är bara ett rent teoretiskt, estetiskt presenterande av en smakuppfattning. Det går inte heller att säga att någon annan har fel då det bara handlar om en estetisk uppfattning och därmed är en tom och innehållslös utsaga.   
  • Anonym (Lilla b-kupan)

Sagt och gjort. :)

• Trust me
    Anonym (Lilla b-kupan) skrev 2012-01-28 15:22:39 följande:
    Sagt och gjort. :)

Tackar! Solig

Jag tänker mig de som att de har en mjuk fyllighet. De ska sitta så nära varandra att det skapas rundning som passar min fingertopp. En aning häng och en storlek som gör att de passar min hand. En rak linje från där de börjar upptill ner mot bröstvårtan. Vinkeln ut från kroppen sk nog ligga på ca 30 grader. Under bröstvårtan ska det var mjuk rundning. Framifrån ska de inte se helt runda ut. Något elliptiska med tänkta linjer från polerna genom deras respektive bröstvårtor som går samman mitt i ansiktet. De ska ge en känsla av att sträva uppåt och framåt.

Bröstvårtorna är i form av sista leden på ett finger och alltså inte koniska. De ska till viss del ha samma form både i avslappnat som erigerat tillstånd. Fomen ska bara accentueras. Storleken på vårtgården ska vara som en femkrona och bröstvårtan ca 1-1,5cm i diameter. I erigerat tillstånd ska den stå ut lika mycket som dess diameter. Färgen ska avvika från hudens färg så att de är klart markerade men inte så att de avviker från hudens färgton.

Bra så?  
Svar på tråden KIllar: Världens vackraste bröst