• Anonym (Lilla b-kupan)

KIllar: Världens vackraste bröst

Vilka bröst/vilken typ av bröst tycker ni är absolut vackrast? Släng gärna upp en bild också.

Små, stora, hängiga, fasta? Bristningar, bröstvårtor.. berätta allt! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-28 15:21
    Frågan är: Vilka är de mest estetiskt perfekta brösten. Behöver inte vara verkliga bröst som ni sett utan er egen högst personliga föreställning om utseendet på de estetiskt fulländade brösten. Har ni sett bilder på de så posta gärna men oavsett så beskriv i text vad det är som gör de estetiskt perfekta.

• Svar på tråden KIllar: Världens vackraste bröst
  • Greenstrange

Hittat på nätet. Jag tycker att det vänstra paret är betydligt vackrare än de högra. De är perfekta!
    Nu är det inte mina bröst och ägarinnan opererade sig till D-kupa, de högra. Totalt onödigt enligt min mening men som sagt, huvudsaken att hon blev nöjd.

A clear conscience is usually the sign of a bad memory.
  • Greenstrange
    Greenstrange skrev 2012-01-28 15:57:34 följande:
    Hittat på nätet. Jag tycker att det vänstra paret är betydligt vackrare än de högra. De är perfekta!
    Nu är det inte mina bröst och ägarinnan opererade sig till D-kupa, de högra. Totalt onödigt enligt min mening men som sagt, huvudsaken att hon blev nöjd.
    Hmm, det var tydligen inte så man la in en bild, nytt försök!

A clear conscience is usually the sign of a bad memory.
  • Anonym (Lilla b-kupan)

Tack för era beskrivningar!

Jag är visserligen tjej, men är galen i silikonbröst. Skulle dock aldrig själv skaffa några. Mina ser ut som brösten innan operation på bilden!

• Ridmi
    Anonym (Lilla b-kupan) skrev 2012-01-28 16:27:33 följande:
    Tack för era beskrivningar!

Jag är visserligen tjej, men är galen i silikonbröst. Skulle dock aldrig själv skaffa några. Mina ser ut som brösten innan operation på bilden!

då har du riktig fina bröst!
  • Alleycat
    Trust me skrev 2012-01-28 15:47:23 följande:
    Tackar! Solig

Jag tänker mig de som att de har en mjuk fyllighet. De ska sitta så nära varandra att det skapas rundning som passar min fingertopp. En aning häng och en storlek som gör att de passar min hand. En rak linje från där de börjar upptill ner mot bröstvårtan. Vinkeln ut från kroppen sk nog ligga på ca 30 grader. Under bröstvårtan ska det var mjuk rundning. Framifrån ska de inte se helt runda ut. Något elliptiska med tänkta linjer från polerna genom deras respektive bröstvårtor som går samman mitt i ansiktet. De ska ge en känsla av att sträva uppåt och framåt.

Bröstvårtorna är i form av sista leden på ett finger och alltså inte koniska. De ska till viss del ha samma form både i avslappnat som erigerat tillstånd. Fomen ska bara accentueras. Storleken på vårtgården ska vara som en femkrona och bröstvårtan ca 1-1,5cm i diameter. I erigerat tillstånd ska den stå ut lika mycket som dess diameter. Färgen ska avvika från hudens färg så att de är klart markerade men inte så att de avviker från hudens färgton.

Bra så?  

Vilken fantastisk beskrivning!!
    Jag var inte med hela vägen, men intressant! Solig
    Please seduce me..
  • Anonym (Man 49)
    Greenstrange skrev 2012-01-28 16:00:04 följande:

Ja, jösses! Kart att de till vänster är mycket finare. De till höger ser ju så tydligt konstgjorda ut, har inget naturligt fall.
  • HasseA

Håller med Man 49, de vänstra är klart bättre. Och då gillar jag ofta lite större bröst bäst. Men små är också fina. Det är väl därför så få svarat i denna tråd, för vi män gillar de flesta bröst. Och har kanske inte ens en bild av vad vi tycker är "de vackraste".

• Lakey69

Fan vad synd, de var ju så mycket finare innan!
  • Anonym (Perfekt)

Det här tycker jag är perfekt!
    De är mina innan jag fick barn, nu är de dubbelt så stora. Fortfarande fina men jag saknar dem lite. 
  • Farbror6

Dom högra ser plastiga och tråkiga ut.
Svar på tråden KIllar: Världens vackraste bröst