åt just en hel ananas. klåda i annsiktet??
Jag har fått allergiskt reaktion och det kliar i halsen och svullen runt munnen med nare likande sår runt hela munnen ? kan jag chilla eller ska ja ringa läkare?
Tack
Jag har fått allergiskt reaktion och det kliar i halsen och svullen runt munnen med nare likande sår runt hela munnen ? kan jag chilla eller ska ja ringa läkare?
Tack
Ta en allergitablett och lägg dig
Hur kan man leva utan att ha allergitabl hemma? Om halsen svullnar upp och du inte hinner till sjukan och inte får tag på nån för du kan inte andas vad gör du då? Lägg dig bara och låt bli att klia ja man lägger sig för att det snabbare ska ur kroppen samtidigt hinner man sova superbra när kroppen reagerat som din gjort
gick till min granne frågade efter en allergi tablett (hon hade ingen) . lade på lite läpp syl och nu är de då kliande kvar men ser smal ut runt halsen osv så ja skippar nog sjukan.
1177 dem är ganska bra men blir så svag av dem. dem är överkänsliga .
klämde fingret i bilen en gång .. ja skulle skynda mig till akuten då detta inte va bra..
jag fick ett plåster på fingret och lite saft
Vill inte spä på oron egentligen, men bara så att du vet så kan ananas i större mängder vara laxerande också...
ringde dem nu för att vara på säkra sidan . hon sa att de lät konstigt då ja ätit ananas massa gånger förut då ja älskar de, men hon tänkte att ja skulle vänta å se lite leda runt i min lägenhet efter allergitabletter. sedan skrattade hon åt mig å sa vem i hela friden sitter klockan 24:00 på natten å äter ananas .
jag gjorde en liten bild så vi alla kan se skillnaden på min mun idag från en annan dag. den övre bilden är idag så klart..
Jag sväller också upp om jag äter färsk ananas. Kliar som 17 gör det. Sen händer inget mer. MEN det betyder inte att det måste vara lika för dig.
hahahaha vem faan äter en hel ananas??
Jag sväller också upp om jag äter färsk ananas. Kliar som 17 gör det. Sen händer inget mer. MEN det betyder inte att det måste vara lika för dig.