• Cherrry

Trosor utan sömn! Hjälp tack

Hej jag vet att det finns trosor utan "sömn" som knappt ska synas under taijta byxor men kan inte komma på vad märket heter. Nån snäll som kan hjälpa mig med det?Och Vart köper man dom?
    dom ska finnas i alla varianter
    men vill ha i hipsters eller boxer .

Tack =) 

• Svar på tråden Trosor utan sömn! Hjälp tack
  • EEJ

Sloggi har ett par snygga sömlösa i flera färger

• Cherrry

så heter märket ja TACK har helt fått hjärn släpp =)
    är dom bekväma?  syns det inte om man tex har nån taijt kjol/klänning?

• Snezzy

Jag köpte sömnlösa trosor på Twilfit för ett tag sedan i deras egna märke dvs. Twilfit. Tycker jättemycke om dem, känns som man inte har några trosor på sig Glad, och de syns inte heller under kläder. När jag köpte dem var det två för 199 kr men tror att ordinarie pris är typ 149 kr.  De fanns då i färgerna vit, svart och hudfärgad. Har inte testat några andra märken av sömnlösa trosor så jag vet inte hur de är jämfört med andra men jag har tyckt dessa varit kanon.

• littlepixiegrl

Sömnlösa trosor...blir det inte så att de vrider och vänder mycket på sig då? (förlåt, jag kunde inte låta bli!)

• Snezzy
    littlepixiegrl skrev 2012-01-29 17:05:46 följande:
    Sömnlösa trosor...blir det inte så att de vrider och vänder mycket på sig då? (förlåt, jag kunde inte låta bli!)
    Hehe ja det är ju mycket möjligt att det gör. Som jag sa ovan så känner jag ju inte ens att jag har trosor på mig, så då är svårt att veta vad de har för sig.
  • Majsan242
    littlepixiegrl skrev 2012-01-29 17:05:46 följande:
    Har aldrig sett den missuppfattningen tidigare.... :D (å andra sidan sa jag expresso i flera år så jag är inte bättre själv ;I )
  • Voluptuous Shalimar
    littlepixiegrl skrev 2012-01-29 17:35:39 följande:
    Snezzy: Äsch, det är bara jag som har dålig humor! Heter ju eg. sömlösa trosor, inte sömnlösa..
    Hahaha, jag skrattade ihjäl mig åt rubriken! 

Jag har flera par sömnlösa trosor. Maken blir helt till sig och jag får absolut ingen sömn alls när jag använder dem!  
  • Cherrry

virriga vera:dom du köpte påmaxi vad är det för märke??

Svar på tråden Trosor utan sömn! Hjälp tack