• Cherrry

Trosor utan sömn! Hjälp tack

Hej jag vet att det finns trosor utan "sömn" som knappt ska synas under taijta byxor men kan inte komma på vad märket heter. Nån snäll som kan hjälpa mig med det?Och Vart köper man dom?
    dom ska finnas i alla varianter
    men vill ha i hipsters eller boxer .

Tack =) 

• Svar på tråden Trosor utan sömn! Hjälp tack
  • EEJ
    Cherrry skrev 2012-01-29 15:46:23 följande:
    så heter märket ja TACK har helt fått hjärn släpp =)
    är dom bekväma?  syns det inte om man tex har nån taijt kjol/klänning?

Jag tycker att de funkar bra, men rätt storlek är viktigt. Är de för stora så blir de slappa och knövlar sig och är de för tighta så borrar de in sig och det är ju inte direkt snyggt heller.
  • Dorian Ertymexx

Söm =/= sömn. Så, nu får moderatorerna hacka på mig för att jag gör en språklig välgärning.

Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • vitruviandude

Trodde Nora Ephron hade gjort en comeback: "Sömnlös i Trosa" med Tom Hanks och Meg Ryan

• Dorian Ertymexx
    vitruviandude skrev 2012-01-29 19:56:40 följande:
    Trodde Nora Ephron hade gjort en comeback: "Sömnlös i Trosa" med Tom Hanks och Meg Ryan

Hahahahahahahaha
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • vitruviandude

Jag vet, den var riktigt dålig Skäms

• En struts
    vitruviandude skrev 2012-01-29 19:56:40 följande:
    Ha, ha, ha, ha
    Jo, trodde även jag det handlade om att man ligger sömnlös med trosor på.
    Bättre att sova naken.
  • Snezzy
    littlepixiegrl skrev 2012-01-29 17:35:39 följande:
    Snezzy: Äsch, det är bara jag som har dålig humor! Heter ju eg. sömlösa trosor, inte sömnlösa..
    Jag tycker du har rolig humor, insåg själv vad jag skrivit efter läst ditt inlägg. Får väl skylla på att det är helg och att hjärnan därmed går på halvvarv Glad.
  • Corvina

Victorias secrets har fantastiskt sköna sömlösa trosor i olika modeller!

• Capt Janeway
    Voluptuous Shalimar skrev 2012-01-29 17:46:33 följande:
    Jag har flera par sömnlösa trosor. Maken blir helt till sig och jag får absolut ingen sömn alls när jag använder dem!  
    *fniss*
  • Lady Namárië

Om det är sömlösa trosor som avses rekommenderar jag Twilfits. De finns i svart, vitt och hudfärg och syns inte alls under kläderna.

So say we all
  • Cherrry

Va i inhandlade såna i dag så tack ni som rekommenderade dom. :) hoppas ja bli nöjd

Svar på tråden Trosor utan sömn! Hjälp tack