• Amoudara

Inlägg i skor

Är det genom Olmed? Min son har det och inläggen är gratis. Köper man skor och inneskor där så kostar de 500 kr iallafall här hos oss. Man ska ha skor som ger stöd och där innersulan går att ta ut så man kan lägga in inläggen istället och ibland tycker jag att det är svårt att hitta i vanliga skoaffärer.

• Amoudara

Ja inneskorna är absolut bäst att köpa genom dem. De kommer gå igenom med er vad ni ska tänka på när ni köper skor om ni inte köper genom dem. Inneskorna och alla skor kostar 500 kr genom Olmed och inläggen är gratis som jag sa. Har de rätt storlek hemma vilket de oftast har får man med sig de på en gång annars tar det några dagar.

• Amoudara

Det var så lite så, glad att kunna hjälpa till bara.

• Amoudara
    Boost skrev 2012-01-31 13:57:29 följande:
    Tack för att du delar med dig Little Ms Chatterbox!!
    Vet inte vilken sorts inlägg hon kommer att få, men bra att veta vilken olika alternativ som finns.

Bor i Stockholm, är så luddigt med de olika bidrag som finns och vad som gäller.
    Får se på fredag vad de säger.
    Eftersom det är till Olmed ni ska antar jag att det är likadana inlägg som min son har och då gäller det som jag skrev ovan att inläggen är gratis och det bara är skorna som kostar.
  • Amoudara
    Little Ms Chatterbox skrev 2012-01-31 14:54:26 följande:
    Ha, ha, ha... Nu kollade jag upp vad "mitt" ställe heter, Team ortopedteknink. Som det hette för, nu har det bytt namn till Team Olmed i Växjö.

Haha där ser mandå är det ju samma ! Ja antar att det beror vilken felställning man har på fötterna som du skrev. Min son går inåt med speciellt ena foten, mycket på tå och har lite för högt fotvalv då räkte det med standard inläggen.
Svar på tråden Inlägg i skor