Inlägg från: Anonym (ont) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ont)

herpes i underlivet...

jag har fått herpes... det gör FRUKANSVÄRT ont och jag sitter kanske en halv timme på toaletten innan jag ens vågar kissa och det gör så ont att jag gråter ibland.

NÄR slutar det??

det började göra ont när jag skulle till toaletten i fredags och lördags kom det blåsor, söndag var o testade och fick medicin. nu varar det och blöder lite och jag är jättesvullen men det går inte över!! 

• Svar på tråden herpes i underlivet...
  • Anonym (ont)

även när man ammar?

jag fick några andra tabletter som heter... nåt krångligt och en salva att smörja med 

• Anonym (ont)

skönt att höra att det går över, måste säga att jag tycker ju synd om min man nu också som stannar hemma från jobbet för jag inte kan ta hand om mig själv eller barnen...
    den där salvan, jaha, ska man ta den INNAN toalettbesök, trodde det var efter, ingen som sa det... tabletter ska nu knapras flitigt!

vad härligt att höra om någon som inte har fått det igen!

jag är också lite över 20 och det kändes ju inte direkt ljust inför framtiden... just nu vill jag bara kunna sitta, ligga och gå till toaletten utan att känna att jag vill gråta

tack för ert stöd 

• Anonym (ont)

tack!

men hur lång tid tog det för er innan blåsorna gick bort, när det slutade svida när man går till toaletten? en vecka?? 

• Anonym (ont)

ok, så tyvärr ett tag kvar för mig då... AJJ!! =(

ja jag önskar verkligen att ett botemedel kommer hittas och att detta ALDRIG kommer tillbaka! 

• Anonym (ont)

jaha, det var intressant! dem har testat i söndags men har inte fått svaren än... ååå hoppas på bältros!! ser utslagen likadana ut? för läkaren sa på en gång att det var herpes när hon såg...

Svar på tråden herpes i underlivet...