• Kippeman

Tjej: Slickad bakifrån ståendes på alla fyra?

Hur ställer ni er till detta, skönt eller obekvämt?
    Är båda hålen ok?

Jag tycker att det är grymt sexigt att dra ner trosorna och borra in ansiktet mellan en tjejs skinkor bakifrån. Slickar gärna länge och båda hålen i denna ställning. Men de tjejer jag träffat tycker lite sådär om detta..Lite obekvämt, svårt att slappna av osv...

• Svar på tråden Tjej: Slickad bakifrån ståendes på alla fyra?
  • Mattias39
    Anonym (erfaren kvinna) skrev 2012-02-01 14:15:36 följande:
    Ett annat tänkbart scenario skulle ju kunna vara att min man beordrar ner mig på knä och låter någon annan slicka mig bakifrån. Då blir jag ju helt automatiskt "tvungen" att släppa alla hämningar och låta den andra mannan slicka mig precis så som han själv vill... Det skulle vara riktigt hett och jag tror att jag skulle gilla det skarpt!

Finns nog en och annat på FL som skulle hjälpa dig och din man med det där ;)
  • Anonym (Brakfis..)

Lurade en gång mitt ex att slicka mig bakifrån, hade en riktig rökare på gång, den fick han i näsan... *fniss'* Jag skrattade tills jag nästan dog.. han blev skitsur, men va fan, humor ;)

Annars så har jag inget emot de, att bli slickad bakifrån...!!  

• Bond
    Willhellmina skrev 2012-02-01 15:01:31 följande:
    jajajajajajajajjajjajajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaa!!! (ett uttryck för extrem uppskattning   )
  • Polisman08
    Anonym (Brakfis..) skrev 2012-02-01 15:03:39 följande:
    Lurade en gång mitt ex att slicka mig bakifrån, hade en riktig rökare på gång, den fick han i näsan... *fniss'* Jag skrattade tills jag nästan dog.. han blev skitsur, men va fan, humor ;)

Annars så har jag inget emot de, att bli slickad bakifrån...!!  
    Skrattande
  • teknikfreak

Har inte blivit slickad i anus när jag har stått så men älskar själva ställningen! Varför har jag inte funderat på :) Skulle han börja slicka även anus så ja, why not? Är inte riktigt kontaktbar när jag blir slickad (och pullad, det hör till!) så han skulle nog kunna göra lite vad han ville där och då ;)

Men det där med brakfis? Vilken dålig stil!? Skulle inte gå ner frivilligt igen efter det  :/

• Tom Araya
    wiwi skrev 2012-02-01 13:06:29 följande:
    Jag har aldrig fick anal sex. Jag har försökt men det gör ont så stoppa vi. Hur man börja och det finns röv mindre är andra?
    WHAT?
  • Tom Araya

Jag håller med TS, det är jävligt hett med tejen på alla fyra och jag slickar henne gärna.
    Min tjej brukar gilla det med.

Svar på tråden Tjej: Slickad bakifrån ståendes på alla fyra?