ProgesterAll??
Är på mot ett positivt utslag på stickan, ska testa ikväll också. Anar att jag får ÄL på fredag så börjar smörja tidigast på lördag. Spännande
Är på mot ett positivt utslag på stickan, ska testa ikväll också. Anar att jag får ÄL på fredag så börjar smörja tidigast på lördag. Spännande
Jag tror inte att jag fick någon äl den här månaden så jag vågar inte smörja med krämen. Väntar till nästa månad. Följer gärna er här, än så länge verkar det positivt för er som provar
Hej hej! Har inte skrivit här på ett tag. Jag smorde mig med krämen den här månaden men bara ca: 5 dagar innan. Nu har fortfarande mensen inte dykt upp och den är 5 dagar sen. Har er lutealfas förlängts såpass mycket? Jag tror inte att jag är gravid för jag fick inte utslag på äl-stickan den här månaden och jag hade inga äl-känningar som jag brukar ha. Kan ju vara därför som mensen är sen...
Måste också börja smörja igen för jag är gravid
! Herregud det trodde jag inte. Efter ett års försök..
Alexandra: jag tror att du kommer vara gravid om 4 månader. Ni har ändå en bra chans för ni lyckades en gång. Jag tror på er!
Tack Capiche!
läkaren ringde nyss, jag måste in NU helst men ska åka in med sambon i kväll vid 21-22 på akuten och dom ska kolla med vul igen för HCG halten hade stigit från 1263 till 1963 (vilket läkaren tyckte borde ha fördubblats) så det kan innebära utomhavandeskap som dom trodde tidigare så det är visst extra viktigt med detta vul nu , kanske man ser vart det sitter nu.
Sitter det fel blir jag inlagd.
håll tummarna för mig i kväll!
Åh, men det var ju bra nyheter Capiche! Kan tänka mig att du bara tänker på torsdag nu, kommer sitta och hoppas här för dig