ProgesterAll??
Ohhh herregud! Jag plussat!!!
Ohhh herregud! Jag plussat!!!
:) hade inte ens hållt mig en timme! :D
Åååå hoppas ni också plussar snart! Skickar över massa gravid baciller!!!!!
Alltså min mens är ju sen och jag trodde helt klart det var krämen som försenat, jag menar jag är på ÄL+14 idag. BIM+1 alltså.
Testade ju negativt fredag och i söndagskväll.
Och nu tog jag ett test bara för att jag kände va fan ska krämen rubba min cykel för!!
Och lite paff jag blev alltså!
Alltså en fråga nu, jag slutade ju 1 dag innan bim för jag trodde ju att mensen skulle komma. Ska jag skynda mig och börja smörja mig igen nu så jag inte förstör något???????
Ok joo..Började precis igen :)
Hej!
Jag hade problem att bli gravid och läste om den här krämen. Mitt lutealfas var inte så lång och jag ville testa och se om det hjälpte med den här krämen. Jag blev gravid på första försöket efter att jag börjat använda krämen.
Tyvärr visade det sig i vecka 18 att fostret hade en kromosomavvikelse (Trisomi 13) och vi avbröt graviditeten.
Nu funderar jag på om det kan vara så att krämen förhindrade ett eventuellt naturligt missfall. Läkarna sa att jag borde ha fått missfall. Min fråga till er är, är det någon som fått missfall trots användande av krämen?
Eller är det någon som råkat ut för samma sak som jag?
Jag hoppas ingen tar illa upp, jag är bara osäker på om jag ska använda krämen om vi ska försöka igen...
Jag köpte min kräm på http://www.whiteday.se/progesteron.html
va tråkigt Elle77 :/ hoppas nästa månad är er måndag! *kram*