• Anonym

Tunisiska killar

BRA att du är generös och varnar andra!!!!

• Anonym

Han kanske ville ha någon som bryr sig om honom på riktigt, inte någon som bara är ute efter uppmärksamheten.. Sen är det dumt att dra alla över en och samma kam... vad tjänar det till?

• Anonym

Det är väldigt ofta på samma sätt med kvinnor från fattiga länder, från en helt annat kultur med helt annan syn på vad äktenskap, och familj är för något.

• Anonym

Ursäkta (anonym ge er nu!!), jag menade inte så, jag tror det finns många i tunisien som har mycket högre moral än vad svenskar har generellt. Men skulle han gifta sig med en svenska?

De som flirtar med svenskor gör de inte det vanligen för att de vill ha sex, pengar eller visum..

Har de äktenskaps drömmar väljer de väl någon med ansändig moral, inte en svensk flicka, som oftast avskyr moral..

Vet lite om tunisien, men så är det i många andra länder.. man utnyttjar västerlänningars naiva syn på förälskelse och relationer.. men ingen anständig människa skulle i första hand välja att gifta sig med dem.. annat än i undantagsfall..

• Anonym
    Anonym (Helt rätt!) skrev 2012-02-04 17:19:54 följande:
    Tror det är alla sagor som man får höra som barn. Den fattige herden som är en förklädd prins och så levde de lyckliga i alla sina dagar. Det är så lätt att drömma, om någonting som har saknats tidigare i livet. Så lätt att tro på sagor.
     Grunden läggs av "prins-sagor" och sedan växer flickan upp och börjar titta på alla dessa fyllständigt enfaldiga romantiska komedier som är legio som egyptens gräshoppor.
  • Anonym

Mm, tunisiska karlar alltså... *ironi*

Min pappa är tunisier, min mamma svensk. De har varit lyckligt gifta i snart trettio år med två döttrar; en som studerar på universitet och så jag som är gift med en "vanlig vit" kille. Pappa var hur omtyckt som helst av mormor och morfar och min farmor, faster och mina kusiner tycker att mamma är världsbäst.

Skulle jag dömma alla svenska killar efter en viss grupp -- typ rövhålsklubben som mobbade mig i hela högstadiet för att jag "luktade arab" -- så skulle jag fan i mig råda alla mina vänner att gifta sig med första, närmsta utlänning; finne, turk eller belgier.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-02-05 08:35:37 följande:
    Lika barn leka bäst
    Japp. Bäst är det om man gifter sig med sin tvilling. Alternativt bror eller kusin.
  • Anonym
    Klara 1980 skrev 2012-02-05 08:09:25 följande:
    Är man klok så väljer man en riktig svensk.
    Mattias Flink har jag för mig är ogift. Thomas Quick med för den delen.
  • Anonym

Det krävs mycket mer anstängning och anpassning om parterna är från olika länder och kulturer.

• Anonym

OT men tänk alla gamla gubbar uppe i nordligaste norrlands mörkaste helvete som hämtat unga flickor från Thailand (och andra länder). Sedan tar hon hand om lönen och det hon inte använder själv skickar hon hem till släkten. Men han får ju kramas ibland!!!! (om han har tur)

• Anonym
    Anonym skrev 2012-02-05 08:45:25 följande:
    Japp. Bäst är det om man gifter sig med sin tvilling. Alternativt bror eller kusin.
    Nej men kära du!! Kan du verkligen inte komma på någon enda annan person? Lever du i en så liten begränsad tillvaro? Jag tycker synd om dej verkligen. Försök att gå ut lite mer och roa dej.
Svar på tråden Tunisiska killar