Tunisiska killar
BRA att du är generös och varnar andra!!!!
BRA att du är generös och varnar andra!!!!
Han kanske ville ha någon som bryr sig om honom på riktigt, inte någon som bara är ute efter uppmärksamheten.. Sen är det dumt att dra alla över en och samma kam... vad tjänar det till?
Det är väldigt ofta på samma sätt med kvinnor från fattiga länder, från en helt annat kultur med helt annan syn på vad äktenskap, och familj är för något.
Ursäkta (anonym ge er nu!!), jag menade inte så, jag tror det finns många i tunisien som har mycket högre moral än vad svenskar har generellt. Men skulle han gifta sig med en svenska?
De som flirtar med svenskor gör de inte det vanligen för att de vill ha sex, pengar eller visum..
Har de äktenskaps drömmar väljer de väl någon med ansändig moral, inte en svensk flicka, som oftast avskyr moral..
Vet lite om tunisien, men så är det i många andra länder.. man utnyttjar västerlänningars naiva syn på förälskelse och relationer.. men ingen anständig människa skulle i första hand välja att gifta sig med dem.. annat än i undantagsfall..
Mm, tunisiska karlar alltså... *ironi*
Min pappa är tunisier, min mamma svensk. De har varit lyckligt gifta i snart trettio år med två döttrar; en som studerar på universitet och så jag som är gift med en "vanlig vit" kille. Pappa var hur omtyckt som helst av mormor och morfar och min farmor, faster och mina kusiner tycker att mamma är världsbäst.
Skulle jag dömma alla svenska killar efter en viss grupp -- typ rövhålsklubben som mobbade mig i hela högstadiet för att jag "luktade arab" -- så skulle jag fan i mig råda alla mina vänner att gifta sig med första, närmsta utlänning; finne, turk eller belgier.
Lika barn leka bäst
Det krävs mycket mer anstängning och anpassning om parterna är från olika länder och kulturer.
OT men tänk alla gamla gubbar uppe i nordligaste norrlands mörkaste helvete som hämtat unga flickor från Thailand (och andra länder). Sedan tar hon hand om lönen och det hon inte använder själv skickar hon hem till släkten. Men han får ju kramas ibland!!!! (om han har tur)