• Anonym

Är jag för "på"?

Dejtat en kille några månader och vi bor inte ihop. Allt känns jätte bra mellan oss. Dock tycker jag endast att han kan vara lite seg, jag vill gärna sms flera ggr per dag, ringa osv, från början var han mer på men har som lugnat ner sig och då blir jag lite orolig.

Vill killar jaga även efter några månader? Jag är dessutom inte sen med att påpeka att jag blir ledsen när han tex inte svarar.  Vill inte var efterhängsen hur ska jag vara?

• Svar på tråden Är jag för "på"?
  • Anonym

Men är det så att killar blir mindre intresserad om man är för på?

• Anonym

Men vrf påpekar du att du bli ledsen? Man hinner ju inte alltid svara etc..

• Anonym

Jag vet att det är avtändande om någon är för på!

Men det är svårt att låta bli, har ett enormt behov av bekräftelse just nu (Haft en jobbig period)

Kan ge ett ex:
     Jag skickar ett gulligt sms med en fin komplimang då förväntar jag mig att han säger något fint tillbaka, får jag dessutom inte ett svar så sms jag tillbaka ocg frågar om han inte blev glad...

Är det jätte fel?      

• Anonym

Jag hade inte pallat en människa som jaga mig så fruktansväet och dessutom beklagar sig när jag inte hunnit svara att personen blir ledsen. nä ts försök ha lite is i magen innan han tröttnar på dig och tycker du är för efterhängsen

• Anonym
    Anonym (1) skrev 2012-02-04 21:43:28 följande:
    Nu känns det som om jag har tagit över tråden.. förlåt TS! Ska försöka tagga ner och återlämna tråden! 
    Ingen fara!
  • Anonym

En fråga: Om jag får ett gonatt sms ikväll hur ska jag bete mig då?
    Han har varit väldigt frånvarande idag, nästan otrevlig :(

• Anonym
    Lena skrev 2012-02-04 21:56:44 följande:
    svara tillbaka med god natt anklaga inte
    Varför inte? Ledsen har tom gråtit för att jag blir så orlig att han ej gillar mig längre :(
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-02-04 22:00:46 följande:
    Varför inte? Ledsen har tom gråtit för att jag blir så orlig att han ej gillar mig längre :(
    Men kör du ditt race om du tycker att det funkar. Lycka till med anklagandet.
  • Anonym
    Anonym (SAMMA) skrev 2012-02-05 00:32:32 följande:
    Hej TS! Jag är i ungefär samma sits som du just nu, har även gjort en tråd om detta här i forumet. Jag har dejtat en kille i ca 2 månader och allt var bra fram till för en vecka sedan ungefär. Då slutade han att vara gullig och han hörde inte av sig lika ofta, men när vi sen träffades var han precis som vanligt. Jag var jätteledsen 2 dagar efter det för att han inte hört av sig och jag vart helt inställd på att det var hans sätt att "göra slut", och grät floder hela fredagen (alltså nu i fredags)... Hörde inte av mig till honom, och tillslut fick jag ett sms. Nu har det dock gått en hel dag utan att han hört av sig igen, och jag är orolig igen.

Men killar kanske inte tänker så mycket på att höra av sig och sådär? De kanske inte uppfattar det att dem inte hör av sig, på samma sätt som vi tjejer gör? Har ingen aning, men eftersom "min kille" var lika gosig som han brukar när vi sågs nu i veckan så kanske han inte har tröttnat på mig trots allt..? Åh, man blir ju galen på alla frågor som dyker upp i hjärnan: "vad har jag gjort för fel? tycker han inte om mig längre? har han träffat någon annan?"... Det kan gå hur långt som helst...

Hur som helst så hoppas jag att allt blir bra mellan dig och killen, och uppdatera gärna här och berätta! :) Kramar på dig, jag vet exakt hur det är! {#emotions_dlg.flower} 
    Skönt veta att man inte är ensam, förstå mig rätt menar inte att vara otrevlig eller så.
    Jag är inne i ett väldigt bekräftelsebehov just nu vilket får mig att vara extra känslig och säkert läsa av honom fel också. Jag vet att han tycker om mig som person.
    Men vet också att jag varit väldigt krävande sista veckorna, borde backa lite men när jag blir osäker tänker jag fan nu måste vi reda ut detta och tjatar på honom,,,

Han har INTE sms gonatt ikväll och det gör mig väldigt ledsen :( Känns som något är fel... men vet ej vad.
Svar på tråden Är jag för "på"?