• Anonym

Är jag för "på"?

Har inte hört av honom än idag. Tänkt mkt på han, men tänker att han har nog inte gjort det på mig :(

Får massa konstiga tankar, tycker vi hade så mysig idag, det tyckte han också. Hoppas på ett gonatt sms iaf! 

• Anonym

Känns som jag är den som ger komplimanger numera. Vill att han ska var lika gullig som i början, spontana saker, att han saknar mig, men det skriver han aldrig.

Hur ska jag få tillbaka in gamla goa fina kille? Är jag för påträngande?  

• Anonym
    Weird One skrev 2012-02-09 16:10:33 följande:
    He's just not that into you.

Sorry...
    Varför?
  • Anonym
    fläta skrev 2012-02-09 16:24:32 följande:
    Men är det inte bara att han känner sig trygg i att det är ni nu då?

Ska ni inte ta och göra något annat än att analysera mottagna och uteblivna sms? Det finns en värld utanför förhållandet också. Den är trevlig och bidrar dessutom till att man faktiskt har något annat än relationen att snacka om och tänka på. Tycker du inte att det vore skönt att slippa fundera på hur du ska vara och reagera? Om du ska vara söt och gullig eller sur och grinig? Ibland måste man låta saker och ting vara för att de inte ska bli helt sönderpillade och fördelade i småbitar. 

Vad gjorde du innan du träffade den här killen? Du måste väl rimligen haft något tillfredsställande att fylla din tillvaro med då också?  
    Jaa jag hade ett liv innan :) Ska försöka hitta på saker i helgen så jag inte sitter och väntar på hans sms....
  • Anonym
    Anonym (SAMMA) skrev 2012-02-09 16:51:37 följande:
    ???
    Varför skriver du så? 

Det är ju uppenbart att det är som hon/han skriver. Läs boken
  • Anonym
    Anonym (SAMMA) skrev 2012-02-09 19:25:00 följande:
    Jag har sett filmen :)

Men i TS fall är det ju inte alls likadant som i filmen/boken? TS kille hör ju av sig, men han har blivit lite mindre gullig, precis som han jag dejtar. Det behöver väl ändå inte betyda att de inte tycker om oss? Hade de inte tyckt om oss hade de inte hört av sig alls har jag minsann fått lära mig! :) Finns en väldigt klok kvinna här i tråden som ger oss tips, råd och berättar hur killar funkar ;) 

Jag tycker att det låter som de gör nog för att "hålla er varma", inte mycker mer än så tyvärr Sedan är jag inte mycket för kvinnor som sitter och säger "men det måste väl betyda att han tycker om mig". Om han tycker om en vet man det.
  • Anonym
    Anonym (SAMMA) skrev 2012-02-09 19:30:08 följande:
    Vad menar du med "hålla oss varma"? Jag har testat att inte höra av mig till den jag dejtar, och när jag inte gör det hör han av sig till mig, är inte det ett bra tecken? Trodde jag... :( 

Självklart ska du gå på din egen känsla. Känner du att det är bra så är det ju det, det kan ingen på FL på berätta för dig För mig har det varit så att de killar som verkligen gillar mig har hört av sig hur mycket de än haft och varit lika gulliga hela tiden. De som inte varit så seriösa/intresserade har hört av sig lite då. Så pass att jag skulle stanna kvar, men inte mer än så.

En annan sak, vill du vara med en kille som hör av sig så lite? Det vill inte jag. Jag vill ha en som tar sig tid och inte spelar några löjliga spel eller ännu värre utnyttjar att jag gillar dem mer och därför finner mig i att behandlas så. 
  • Anonym
    Anonym (SAMMA) skrev 2012-02-09 19:37:43 följande:
    Du har faktiskt en poäng där... Jag vill ju så gärna tro att han tycker om mig, och det verkar som att han gör det när vi väl ses. Klart att han fortfarande är lite gullig, men inte på länga vägar som han var i början... Men han hör ju av sig, och varför skulle han bara vilja ha mig kvar utan att det blir något?

Jag vill ju självklart vara med en kille som hör av sig till mig, men alla killar är ju inte sådana att de hör av sig 20 gånger om dagen tyvärr. Jag har fallit totalt för den här killen, och jag vill inte släppa honom bara för att han inte sms:ar och ringer stup i kvarten. En del av mig önskar att han kunde höra av sig liiite oftare, men nu vet jag ju att han hör av sig om inte jag gör det. Och det måste ju betyda något, eller.....? :) 

Varför han skulle vilja ha dig kvar utan att det blir något? Han kanske redan får vad han vill ha. Kravlöst dejtande och kanske tom sex?

Nä inte 20 gånger om dagen såklart, men en gång om dagen iaf tycker jag och att ses några gånger i veckan.  
  • Anonym
    Anonym (SAMMA) skrev 2012-02-09 20:59:40 följande:
    Vi har absolut INTE sex varje gång vi ses, ska jag säga då. Vi brukar mest sitta framför TV:n och mysa där han håller om mig och sådär. Hade han varit ute efter enbart sex tycker man ju att han borde slutat höra av sig för längesedan...

Oftast hörs vi varje dag, som jag sa. Hör inte jag av mig på en dag, så gör han det framåt kvällen. Men vad vet jag... 

Hur ofta ses ni då?
  • Anonym

Idag har han tagit kontakt först på em (vi brukar alltid skriva go morgon) och jag svarat lite kort men inte otrevligt. Så nu få vi se vart detta bär vägen. Han är nog lite förvånad eftersom jag brukar vara jätte gullig och skicka fina sms, men idag har han inte fått nått. Nu är det han som får ta kontakt och vara lite gullig. Undra vad han kommer göra :)

Svar på tråden Är jag för "på"?