Är jag för "på"?
Nog skulle han få höra av sig och be om ursäkt och ha en bra förklaring
Och självklart har jag inte fått nån respons på det heller.
Haft fullt upp i helgen. Skönt då slipper man tänka så mkt...
Vi har hörts av i helgen men mest på mina iniativ, upplevde honom väldigt sval, men ska träffas imorgon så då får vi se hur det känns. Han blev glad när jag ville träffas s det bådar ju gott. Han har jobbat i helgen så det kan ju vara en orsak till att han ej hört av sig så mkt...
Okej, jag kan inte se på detta tågkrasch utan att säga något.
Ni tjejer/kvinnor som är "på" (För ja, det är precis vad ni är) kan inte förvänta er att killen/mannen ni vill ha ska börja ta intiativ om NI alltid är den som tar intiativet! Fatta att han blir lat och bekväm med att du hela tiden är den som styr "skeppet"!
Han hinner inte ens sakna dig!
Man kan avgöra hur ett förhållande kommer att bli/sluta genom att se till hur förhållandet började.
Började det med att du alltid var den som tog kontakt, planerade,var den som var på, den som alltid pushade för att träffas osv så kommer det fortsätta vara så!
Sen så ska jag berätta en liten hemlighet...Killar respekterar inte tjejer som är "på" och den som är den som hela tiden tar intiativ. De tycker om den tjejen som är svår att få för det höjer hennes värde och gör så dom kämpar mer för att få henne. Biologi 101.
Lägg ner telefonen och skaffa ett intressant liv! Sluta sms, sluta ring, SLUTA var den som alltid är "på"!
Låt killen komma till DIG! Låt han kämpa lite! Sluta sitt vid telefonen och vänta på att han ska höra av sig! Gå ut med dina vänninor och återigen, skaffa ett intressant LIV så du har något att göra förutom att smsa hela tiden.
Tjejer som er lever för killar, ni väntar på att killen ska göra ert liv intressantare, typiskt såna tjejer som ALLTID ska spendera tid med killen och när ni inte gör det så SNACKAR ni om killen med era vänninor istället för att umgås med dom!
Kom igen nu och sluta vara så patetiska! Sen så undrar ni varför killen gör slut...för att ni har inget liv utanför förhållandet! Inget att prata om förutom killen! MED KILLEN! Klart han tröttnar. Om ni inte har någon hobby (för det tror jag inte någon som smsar och analyserar en kille de dejtar 24/7 har) så skaffa en. Han vill ha en intressant tjej så som ni vill ha en intressant kille!
hade han hört av sig 24/7 så skulle ni också tröttna! Sluta vara så klängiga och föj mitt råd!