Anonym skrev 2012-02-09 19:34:12 följande:
Självklart ska du gå på din egen känsla. Känner du att det är bra så är det ju det, det kan ingen på FL på berätta för dig

För mig har det varit så att de killar som verkligen gillar mig har hört av sig hur mycket de än haft och varit lika gulliga hela tiden. De som inte varit så seriösa/intresserade har hört av sig lite då. Så pass att jag skulle stanna kvar, men inte mer än så.
En annan sak, vill du vara med en kille som hör av sig så lite? Det vill inte jag. Jag vill ha en som tar sig tid och inte spelar några löjliga spel eller ännu värre utnyttjar att jag gillar dem mer och därför finner mig i att behandlas så.
Du har faktiskt en poäng där... Jag vill ju så gärna tro att han tycker om mig, och det verkar som att han gör det när vi väl ses. Klart att han fortfarande är lite gullig, men inte på länga vägar som han var i början... Men han hör ju av sig, och varför skulle han bara vilja ha mig kvar utan att det blir något?
Jag vill ju självklart vara med en kille som hör av sig till mig, men alla killar är ju inte sådana att de hör av sig 20 gånger om dagen tyvärr. Jag har fallit totalt för den här killen, och jag vill inte släppa honom bara för att han inte sms:ar och ringer stup i kvarten. En del av mig önskar att han kunde höra av sig liiite oftare, men nu vet jag ju att han hör av sig om inte jag gör det. Och det måste ju betyda något, eller.....? :)