Inlägg från: Anonym (SAMMA) |Visa alla inlägg
  • Anonym (SAMMA)

Är jag för "på"?

Anonym (J) skrev 2012-02-17 22:31:00 följande:
    Jag håller med dig, varför kan dom inte bara vara ärliga och säga som det är? Man mår ju så sjukt dåligt av ovissheten

Jag är lite i samma situation, har inte hört från "min" på två dagar, han disar mig totalt...bara sådär helt plötsligt
    Ja precis Gråter Hade dem bara sagt det rakt ut hade man vart ledsen ett litet tag, men ändå släppt det och kunnat gå vidare. Nu vet man ju verkligen ingenting Rynkar på näsan

Åh, det är sååå himla jobbigt :/ "Min" slutade också bara att höra av sig helt plötsligt... Gråter
  • Anonym (SAMMA)
    Anonym skrev 2012-02-17 22:32:38 följande:

Du måste lära dig att ta rodret över ditt eget liv, Samma. Klart du inte mår bra av att vänta. Bestäm dig för hur du vill ha det och sedan kör du på det.

Jag vill ju att han ska höra av sig, det är ju det jag väntar på Gråter Men har han inte hört av sig på en hel vecka sen antar jag att det bara är att glömma och gå vidare... Samtidigt tänker jag att TÄNK OM han hör av sig, och jag har försökt gå vidare och kanske till och med varit med någon annan? Vad f*n gör jag då Gråter

Jag vill på ett sätt vänta ut honom, men å andra sidan vill jag släppa och gå vidare...
  • Anonym (SAMMA)
    Anonym skrev 2012-02-17 22:35:05 följande:
    Jag menar såhär, du kan inte styra om han vill ha dig eller inte. Men du kan styra ditt eget agerande och beteende. Snälla, sitt inte och vänta sådär. Det är inte bra.
    Tycker att han kan säga till MIG vad han vill, för då kan jag gå vidare och slippa tänka på honom... Det hade sparat mig massor av tårar och energi...
  • Anonym (SAMMA)
    Anonym skrev 2012-02-17 22:37:16 följande:
    Men ring honom då, så kan du gå vidare sedan. Det är inte sunt att hänga upp sitt liv och gå och vänta på nåt som kanske eller kanske inte händer. Varför ska han få styra dig så?
    Jag vill inte ringa honom, jag vill att HAN ska vara mogen nog att säga till mig genom att höra av sig...
  • Anonym (SAMMA)
    Anonym (J) skrev 2012-02-17 22:38:25 följande:
    Ja jag är ju en sån som måste ha ett avslut helst för att kunna gå vidare....denna ovisshet hjälper inte Men hur man kan gå till från att påstå att man är intresserad till att bara dissa en kan man ju undra Ledsen blir man iaf! Men det verkar dom inte fatta...Jag tycker att det handlar om allmänt hyffs. Jag skulle då inte lura nån på det sättet...vad vinner man på det liksom..
    Jag är likadan, och håller med till 110%!!!

Vi pratade om det så sent som för en vecka sedan, och han sa till mig att han är jätteintresserad, tycker om mig jättemycket och att han vill fortsätta träffa mig. Och så kommer det här... Tack för den typ... Gråter 
  • Anonym (SAMMA)
    Anonym skrev 2012-02-17 22:42:57 följande:
    Men det är ju precis det jag menar. Du KAN inte styra vad andra gör. Du vill att han ska säga, men han gör ju inte. Du vill att han ska vara som han var från början, men han är inte så. Så frågan är väl hur DU ska agera på detta.
    Men tänk om han blir irriterad över att jag ringer då? Jag vill som denna tråden heter inte vara "på". Och jag vet att det låter jättedumt i just detta sammanhanget. Om han sjunker så lågt att han bara "gör slut" utan att höra av sig, så tänker då fan inte jag sms:a eller ringa honom, det får han säga till mig själv om han vill. Vill ju inte att han ska tro att jag går runt och tänker på honom 24/7 (som jag gör ioförsej).... Nej, hör han av sih så gör han det, men jag väntar 1 vecka till och har jag inte hört något då får jag anta att det verkligen är slut.
  • Anonym (SAMMA)
    Anonym (J) skrev 2012-02-17 22:47:00 följande:
    Ja killar går helt enkelt inte att förstå sig på Ska bli nunna from nu tror jag, orkar inte med detta svammel typ varenda gång an ska involvera sig med killar....suck
    Hihi, nunnor är söta Glad

Nej ellerhur, och varje gång ska man alltid falla för "fel kille"... Rynkar på näsan
  • Anonym (SAMMA)
    Anonym skrev 2012-02-17 22:53:49 följande:
    Men du, om han blir irriterad för att du ringer när ni inte hörts på tre dagar.... säger inte det en del om honom? Och er relation? Jag vet att jag kanske låter hård, men jag tycker faktiskt att du och andra i din situation förtjänar bättre och borde förstå att ni gör det. Det är väl en sak att höra av sig hela tiden, men detta är tre dagar. Ja visst kan du vänta en vecka och se vad som händer, men kommer du att kunna släppa det efter det? 

Killar är faktiskt oftast inte så komplicerade som ni verkar tro. Är det intresserade märks det. Du hade ju själv redan förut oro kring honom, annars hade du inte skrivit här till att börja med. Nä, mitt råd är: Glöm honom, gå vidare. Han är inte värd en vecka till.   
    Tack för ditt råd, men jag är så dum att jag är beredd att vänta en vecka till för att jag tycker om honom så mycket... Jag är helt värdelös Rynkar på näsan
  • Anonym (SAMMA)
    Anonym skrev 2012-02-17 23:04:40 följande:
    Men nej, sluta att säga att du är värdelös!! Det är ju det som gör mig upprörd. Du är värd att må bra! Så det så.

Ok, ge det en vecka, men kan du inte lova dig själv att släppa det sedan? Då är det slutdeppat över honom, ok?   
    Jag lovar!!! Glad Och tack! {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (SAMMA)
    Anonym skrev 2012-02-18 07:01:18 följande:

Kan helt hålla med om att killar visar om dom är intresserad. På mina ynsta sons avdelning på förskolan jobbar en kille och han har visat nästan hela hösten att han är intresserad av mig men inte sagt de rakt ut. Nu i veckan så tyckte han att vi skulle höras och till och med träffas. Så jag väntar med spänning vad som ska hända. Så som sagt är dom intresserade så visar dom de.

Men sedan finns de dom killar som säger och visar på något litet sätt att dom vill ha en men sedan händer de inte mycket, utan dom lever på i sin världen å då är de inte så mycket att ha har jag börjat att förstå. De är bättre för en själv att gå vidare och hitta nån som kan lyfta upp en helt med sitt visade intresse å då våga tro på de killen visar och säger. Men kanske inte helt lätt allt detta.
    Lycka till alla med era beslut :)

Åh, lycka till med killen!!! Skrattande

Killar är verkligen knepiga ibland. Vi pratade om våra känslor för varann så sent som för en vecka sen, och som jag skrev lite tidigare sa han att han tycker om mig jättemycket, vill jättegärna fortsätta att träffa mig och blablabla. Ingen av oss var dock redo för ett förhållande, han för att han blivit sviken flera gånger innan, och jag för att jag blivit sårad och utnyttjad av en kille för ett tag sedan. Han sa dock att han kan se mig som sin flickvän om ett tag, men nu verkar han ha kommit på andra tankar Gråter

Jag tycker att han kan säga till mig, och inte bara sluta att skriva/ringa... Jag tänker inte höra av mig till honom, för det var jag som hörde av mig senast och föreslog att ses, men han skyllde på "snuva" och dagen efter var han ute och härjade med sina vänner. Alltså verkar han inte så intresserad..? Rynkar på näsan Konstigt att han sa allt det där till mig bara några dagar tidigare...
Svar på tråden Är jag för "på"?