Är jag för "på"?

Jag är lite i samma situation, har inte hört från "min" på två dagar, han disar mig totalt...bara sådär helt plötsligt

Åh, det är sååå himla jobbigt :/ "Min" slutade också bara att höra av sig helt plötsligt...

Du måste lära dig att ta rodret över ditt eget liv, Samma. Klart du inte mår bra av att vänta. Bestäm dig för hur du vill ha det och sedan kör du på det.
Kan helt hålla med om att killar visar om dom är intresserad. På mina ynsta sons avdelning på förskolan jobbar en kille och han har visat nästan hela hösten att han är intresserad av mig men inte sagt de rakt ut. Nu i veckan så tyckte han att vi skulle höras och till och med träffas. Så jag väntar med spänning vad som ska hända. Så som sagt är dom intresserade så visar dom de.
Men sedan finns de dom killar som säger och visar på något litet sätt att dom vill ha en men sedan händer de inte mycket, utan dom lever på i sin världen å då är de inte så mycket att ha har jag börjat att förstå. De är bättre för en själv att gå vidare och hitta nån som kan lyfta upp en helt med sitt visade intresse å då våga tro på de killen visar och säger. Men kanske inte helt lätt allt detta.
Lycka till alla med era beslut :)