• Anonym (Mens)

Hur långt innan mens mår du illa?

Min kropp har lagt till med ett nytt och måttligt roande symptom för mens, illamående.
    Mår illa innan jag äter, efter jag har ätit, ibland medan jag äter. Sanslöst irriterande
    Vill ha min mens NU!
    Så, hur långt innan din mens mår du illa? 

• Svar på tråden Hur långt innan mens mår du illa?
  • Anonym (Mens)
    Anonym skrev 2012-02-04 19:55:13 följande:
    E, aldrig?
    Jag har googlat detta och läst att det finns de som är illamående innan sin mens, de kan känna av yrsel också men det gör inte jag. 
    Därför undrar jag hur långt innan mensen dyker upp som personer, som brukar må illa, mår illa.  
  • UntilTheDark

Inte alla månader men vissa mår jag lite illa till och från en vecka innan mensen.

• Anonym (Mens)
    UntilTheDark skrev 2012-02-04 19:57:47 följande:
    Inte alla månader men vissa mår jag lite illa till och från en vecka innan mensen.
    Ok. Jag har mått illa sedan i torsdags eller onsdags...så bara några dagar kvar nu alltså om jag har tur. 
  • Anonym (Mens)

Inga fler som mår illa innan mens?

• emmisss

Jag har faktiskt börjat må illa några dagar innan mens efter att jag födde barn! Har aldrig mått illa innan!
    Man blir ju lite knäpp och tror att man är gravid, fast än man vet att chansen är noll! *stört*  Har tilloch med testat med gravtest BARA för att den ska komma! 

• Madam X

en vecka, inte varje gång men alltid en vecka när jag mår illa :-S

Blanda INTE ihop min personlighet med min attityd. Min person - det är vem JAG är. Min attityd beror på vem DU är!
  • Kaosmamma

Jag mår illa!!! Ca en vecka innan mens, ganska rejält. Gjort det i flera år.

• Anonym (Mens)

Ni verkar vara ganska enade om en vecka iaf. Så då hoppas jag på det. Det är ganska jobbigt när illamåendevågorna sköljer över en

Svar på tråden Hur långt innan mens mår du illa?