• Millan83

Era bästa Londontips! Shoot!

Verkar bli en Londonweekend i påsk, "den sista resan" och nu behöver jag tips! Har aldrig varit där förut!

Tar gärna emot typiska turistgrejer (lätt att glömma så påminn mig!) och även andra guldkorn! 

• Svar på tråden Era bästa Londontips! Shoot!
  • seandra82

harrods: ett måste å defenenitivt chokladfiket ..det kostar men det är värt det  mmmmmm  sen är det märkeskläder  , mat etc

hemleys: leksaksaffär 5 vån måste inte vara barn för att gå in dit o titta man blir barn igen , jag lovar .

selfridge : (stavfel) bara märkeskläder 3-4 vån. liknar lite nk

skall finnas ett varuhus som är liknande harrods inte långt från harrods kommer inte ihåg vad det heter

london eye : åkte aldrig var långa köer varje dag till eye o biljettluckan.

arkades: typ spelhuset på liseberg fast fler våningar finns lite överallt

vaxmuseet : madame thusoe ( felstavning ) 

å mängder mängder av teater/musikaler  att köpa biljetter till

• Millan83

Tack! :) 

Vi funderade på att kanske jaga biljetter till Fantomen på Operan och se Jöback, fast det känns kanske lite som att gå över ån efter vatten! Nån musikal blir det iaf! 

• Foamy

Om ni är intresserade av museum så finns det ju hur många som helst, och de flesta är gratis (om de inte har ändrat det igen). Sen skulle jag rekommendera en tur till Greenwich, och en till Richmond, och att äta rullbandssushi (t ex på Yo Sushi!, äta kyckling på Nando's och riktigt bra kinesisk mat i China Town. Och så klart att bara gå runt i Soho :)

• Dixie

vi åkte sightseeing buss - mycket turistigt men man får en bra överblick av staden!

• Liquid

Ni måste äta på Nandos!! Åk även till Europas största shoppingcenter: Westfield. Åk tåget till Stratford så ligger det precis vid stationen! Besök Primark!

• Millan83

Tack för era svar! Mera!!

Någon som har något tips på affärer som säljer mammakläder i plus size? 

• Millan83
    RocketQueen skrev 2012-02-06 00:02:48 följande:
    London Dungeon! Bästa skräckkabinettet nånsin Och Primark för att kunna shoppa loss rejält
    Primark - är det nån kedja eller nåt speciellt varuhus? Försökte googla men blev inte så klok ändå! :-P
Svar på tråden Era bästa Londontips! Shoot!