Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Anonym (Pucko)

Snacka om att ts verkar vara ett riktigt stort pucko som kommer att leva ensamen hela livet!!

• Anonym (onani-blä)

Jag föredrar i alla fall att lyssna på musik, läsa en bok, gå barfota i gräset före att oa´nanera. Det verkar så taffligt och löjligt att suggerera fram något man vill uppleva i stället för att uppleva något vackert på riktigt. Lite enfaldigt och löjeväckande.

• Anonym (onani-blä)
    Anonym (Pucko) skrev 2012-02-06 11:38:36 följande:
    Snacka om att ts verkar vara ett riktigt stort pucko som kommer att leva ensamen hela livet!!

Inte säkert alls, vi är ganska många som inte gillar detta.
  • Smecker
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 11:41:51 följande:
    Inte säkert alls, vi är ganska många som inte gillar detta.

Två-tre stycken?
    When I get out of bed in the morning, the devil says, - Aw shit, he's up!
  • Anonym (onani-blä)
    Smecker skrev 2012-02-06 11:43:30 följande:

Två-tre stycken?
    Fler än du anar. Men spelar det dig någon roll? Att människor är asexuella verkar du inte stött på i din värld, så du kan låtsas att vi inte finns.
  • katze
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 11:38:11 följande:
    Ne, men så har det varit för mig. Jag antar att det är mig det är fel på och jag får skylla mig själv. Men jag äcklas utav det i alla fall. Det verkar som att det inte är "rätt" att äcklas? Att man MÅSTE älska onani och helst porr med.
    aterigen du läser vad du vill jag har aldrig sagt att man maste älska varken porr eller onani utan att man inte behöver vara besat av det för att man tycker om det.
  • Smecker

Vilken skillnad.. senast jag blev påkommen med att runka blev jag överfallen och nästan våldtagen (man kan iofs inte våldta någon som är villig). Andra blir tydligen utslängda? Undrar vilken sorts tjej man skall satsa (!) på..

When I get out of bed in the morning, the devil says, - Aw shit, he's up!
  • katze
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 11:41:25 följande:
    Jag föredrar i alla fall att lyssna på musik, läsa en bok, gå barfota i gräset före att oa´nanera. Det verkar så taffligt och löjligt att suggerera fram något man vill uppleva i stället för att uppleva något vackert på riktigt. Lite enfaldigt och löjeväckande.
    jag kan upleva bada saker som nagot vackert. jag kan dessutom tycka om att liga naken i gräset och onanera till musik.
  • Anonym (onani-blä)
    katze skrev 2012-02-06 11:46:52 följande:
    aterigen du läser vad du vill jag har aldrig sagt att man maste älska varken porr eller onani utan att man inte behöver vara besat av det för att man tycker om det.
    Men din gräns för vad som är mycket eller besatt är inte samma som min.
Svar på tråden Den jäveln runkade!