Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Anonym (Hahahaha)
    Ant3 skrev 2012-02-06 10:14:27 följande:
    Men det är inte rimligt att klassa det som otrohet, då har man en jävligt vrickad syn på onani.

Jag kan såklart inte prata för alla killar, men jag och många med mig, kan inte jämföra sex med onani. Det är två olika grejer och tillfredsställer på olika sätt. Jag kan vara hur nöjd som helst med mitt sexliv, älska min tjej och ändå vilja runka och ja, gärna till PORR. Men det har absolut ingenting med henne eller oss att göra.

Håller helt och hållet med - samma åsikt har jag och jag är tjej.

Att klassa onani som otrohet är inte klokt - jag väljer att fortsätta skratta och tro att det här är en oseriös tråd, något annat vore inte klokt.
  • Josse112
    Anonym (okej?) skrev 2012-02-06 10:14:36 följande:
     Herre gud vilken jävla liknelse!

Jag hoppas att du aldrig rör dina egna genitalier!

Nej, självklart inte! Jag kapade mina tassar med hjälp av en häcksax ("tjopp" "tjopp") för många år sedan för att undvika sådana överträdelser.
  • Ant3
    dessan59 skrev 2012-02-06 10:08:03 följande:
    TS

jag förstår, skulle också bli arg om min make sitter och drar en handtralla när jag kommer hem. Jag blir orolig att många här i tråden tycker att det är helt okej.
    Varför skulle du bli arg? Han har en skön stund, varför missunna honom det?
  • Josse112
    katze skrev 2012-02-06 10:03:51 följande:
    vist har alla rätt att tycka vad dom vill men man maste fa ifragasätta oavsett om den man ifragasätter är rutig randig elleren prick

Självklart har man rätt att ifrågasätta... oftast är det bra, eftersom det leder till att man kan förklara närmare och uppnå någon form av förståelse mellan de båda parterna, men vad jag tycker kan kännas tråkigt är när den ena parten bemödar sig att försöka svara seriöst och den andra parten bara hetsar och förlöjligar. Jag menar inte att du ägnar dig åt det sistnämnda.
  • Anonym (Men lägg av)
    Ant3 skrev 2012-02-06 10:20:54 följande:
    Varför skulle du bli arg? Han har en skön stund, varför missunna honom det?
    Håller fullständigt med.

Men herregud (jag är inte religiös) vad ni dra igång.

Så ni tjejer onanerar aldrig???

Guds änglar eller?
  • Ant3
    Anonym (Hahahaha) skrev 2012-02-06 10:19:40 följande:
    Håller helt och hållet med - samma åsikt har jag och jag är tjej.

Att klassa onani som otrohet är inte klokt - jag väljer att fortsätta skratta och tro att det här är en oseriös tråd, något annat vore inte klokt.
    Haha ja det lär ju vara samma för er. Sex kan knappast ge er samma upplevelse som onani heller.

Skulle bara bli sjukt tänd av att komma hem och hitta min tjej onanera i sängen.. Skrattande
  • Anonym (okej?)
    Josse112 skrev 2012-02-06 10:19:52 följande:
    Nej, självklart inte! Jag kapade mina tassar med hjälp av en häcksax ("tjopp" "tjopp") för många år sedan för att undvika sådana överträdelser.
    Shiiit! trist du har missat något jääävligt underbart!
  • Anonym

Amen gud va löjligt. Jag fattar inte ens problemet. Stackars din kille, det är nog rätt bra att du lämnar honom trots allt.

• Anonym
    Anonym (Men lägg av) skrev 2012-02-06 10:24:16 följande:
    Håller fullständigt med.

Men herregud (jag är inte religiös) vad ni dra igång.

Så ni tjejer onanerar aldrig???

Guds änglar eller?
    nej jag onanerar aldrig, är man guds ängel då???
  • valkyrian

Eh oh herregud TS.... Är det ngt fel med att runka? Runkar han, men inte vill ha sex med dig förstår jag att du blir sur men, blev du arg just för att han runkade? Galet

Bebisen är här
Svar på tråden Den jäveln runkade!