• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Anonym (onani-blä)
    Smecker skrev 2012-02-06 12:37:19 följande:

Med andra ord vet du inte vad du pratar om? Sitter i baksätet utan körkort och domderar och låtsas att du kan köra bil?

Jag har haft många, många partners och utfört diverse olika sexuella handlingar. Du själv? Eller har du mest fantiserat?
  • Flygfotogen
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 12:35:39 följande:
    Helst inte nu längre. Det är så mycket bråk om ingenting. Jag gör hellre något jag tycker är riktigt skönt.
    Som t ex vad?
  • Anonym (onani-blä)
    katze skrev 2012-02-06 12:37:46 följande:
    men hur kan du hävda att det har med mig att göra tt porr finns. jag använder sällan porr och aldrig i samband med onani. kan funka som förspel
    Men varför ska man grunda allt på DIN subjektiva verklighet när men inte ska göra så i mitt fall?
  • Anonym (onani-blä)
    Marsch skrev 2012-02-06 12:38:46 följande:
    Som t ex vad?
    Springa i skogen, dricka kaffe vad som helst jag gillar.
  • Anonym
    Anonym (Förbannad) skrev 2012-02-06 11:12:02 följande:
    Han har även fisit i sängen men det var droppen när han runkade :(
    Här kom "beviset", det är en trolltråd.

Men väldigt pinsamt att så många har hakat på och tagit TS i försvar... Lite skrämmande faktiskt att det finns så många som faktiskt har en extrem och totalt verklighetsfrånvänd syn på onani.
  • Chazz Michael Michaels
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 12:37:29 följande:
    Du vet inte mycket om mig. Pryd är inte rätt ord, jag har provat det allra mesta inom sex. Jag har haft massor med orgasmer, men de betyder absolut ingenting mer än en nysning.
    I så fall förundrar det mig att du är så pass erfaren och ändå pratar om sex och onani som om du vore en nervös oskuld.
    Ni västerländska män är verkligen helt sanslösa. /Bakvänd
  • Anonym (jisses)

Stackars karl! Då skulle min karl få kasta ut mej, å jag honom , många gånger om!
    Kanske inte för att vi har "kommit på" varandra men för att vi bägge vet att det händer då och då...

• Pimey

HAHAHAHAHHA åh gud jag dör vilken patetisk tråd TS..som om dui nte tillfredställer dig själv då? men det är tydligen inte otrohet, endast om han gör det ;). Jag är glad för din karl skull som slipper en sån människa som dig att leva med :P..herregud att runka är NORMALT! jag vet att min karl gör det ganska ofta och vet du vad jag bryr mig inte ;)

• Denaerys
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 12:40:24 följande:
    Springa i skogen, dricka kaffe vad som helst jag gillar.
    Alltså, ursäkta mig, men om du tycker att du får ut mer njutning av att dricka en kaffe än att pippa så gör du nog rätt i låta bli det senare...
Svar på tråden Den jäveln runkade!