• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Anonym (onani-blä)
    Anonym skrev 2012-02-06 13:18:02 följande:
    Dags att erkänna att du trollar? (fast tråden fyllde ju sitt syfte ändå, visar sig att det finns massor av onanifientliga svartsjukespykotiska kvinnor som har fått spel)
    Ved har svartsjuka med att man tycker onani är knäppt att göra?
  • Chazz Michael Michaels
    Anonym skrev 2012-02-06 13:14:39 följande:
    Jag tycker det låter vettigt.

Vi har oxå så, ingen onani alls nån av oss, Just för att ståndet blir hårdare om man inte runkar, jag kommer lättare om jag inte onanerar. så hela sexet och upplevelsen tillsammans blir så mycket bättre om man inte onanerar. 
    och sen eftersom jag har mer lust än min sambo skulle det kännas som ett svek om han runka, så jag inte fick sex när jag ändå är sugen oftare. 
    Blir ståndet hårdare om man inte runkar? I vilket avsnitt av "Fablernas värld" fick du reda på det?
    Ni västerländska män är verkligen helt sanslösa. /Bakvänd
  • Anonym

MEN hallå varför skall han respektera dig när du INTE respekterar hans känslor??? han vill och behöver runka men du tycker INTE han skall det för du anser det är fel.... men du respekterar INTE han.... varför skall han respektera dig?? vad är det för fel på onanera??? de är heeeelt naturligt han är ju fan inte otrogen han kanske tänker på dig... killar funkar såååå...

• Pimey
    Anonym skrev 2012-02-06 13:20:23 följande:
    inte om man kommit överens om det och han har samtyckt och gått med på deras regler, bemötande till varann, har han då runkat har han brutit deras löfte om vilka regler som gäller i relationen.
    vilket gör att då har hon blivit sviken och kan mycket väl slänga ut honom. 
    Jo men snälla tror du verkligen att han gick med på det? Man måste ju fatta själv att vilken kille som helst skulle bryta den regeln, samma sak med tjejer. Det är väl bättre att han runkar än att vara ute och knulla runt? Den uppfattningen jag får av TS är att hon tror hon sitter på en piedestal och betstämmer över folks kroppar och behandlar sin man som en hund för "i hennes hus där bestämmer hon".
  • Pimey
    Pimey skrev 2012-02-06 13:27:08 följande:
    Jo men snälla tror du verkligen att han gick med på det? Man måste ju fatta själv att vilken kille som helst skulle bryta den regeln, samma sak med tjejer. Det är väl bättre att han runkar än att vara ute och knulla runt? Den uppfattningen jag får av TS är att hon tror hon sitter på en piedestal och betstämmer över folks kroppar och behandlar sin man som en hund för "i hennes hus där bestämmer hon".
    Sen dessutom inte ens får fisa?
  • Anonym
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 13:25:24 följande:
    Ved har svartsjuka med att man tycker onani är knäppt att göra?
    I det här fallet är det ju en kvinna som inte låter sin partner runka, (vi låtsas, eftersom tråden är ett skämt), då är det väl rimligen på grund av svartsjuka som hon inte låter sin gubbe runka?
  • Anonym (onani-blä)
    Anonym skrev 2012-02-06 13:28:45 följande:
    I det här fallet är det ju en kvinna som inte låter sin partner runka, (vi låtsas, eftersom tråden är ett skämt), då är det väl rimligen på grund av svartsjuka som hon inte låter sin gubbe runka?
    Eller kanske för att sexet blir sämre när han gör det?
  • Anonym
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 13:29:41 följande:
    Eller kanske för att sexet blir sämre när han gör det?
    Ja, ok, finns uppenbarligen de som vill kontrollera partnerns onani av det skälet också. Man upphör inte att förundras i den här tråden...
  • MissMA

Har bara läst TS ..
    Men jag kan förstå om du blir irriterad om han sitter och runkar till någon liveshow eller P-rulle på internet ... 
    Men inget man kastar ut någon för ..
    Och sitter han i sin ensamhet och runkar med slutna ögon, då kanske han tänker på dig ?
    Nej, lite väl drastiskt tycker jag !
    Du ska ju egentligen bara vara glad att han gör det själv istället för att gå till någon annan .
    Tycker du borde tagit tillfället i akt och fått en het stund där istället ;) 

• Anonym (bbb)
    Anonym (Förbannad) skrev 2012-02-06 10:55:57 följande:
    Det ska bli skönt att bli av med äcklet
    Jag tror det nog är han som ska vara glad att han blir av med dig...
Svar på tråden Den jäveln runkade!