Den jäveln runkade!
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
MEN hallå varför skall han respektera dig när du INTE respekterar hans känslor??? han vill och behöver runka men du tycker INTE han skall det för du anser det är fel.... men du respekterar INTE han.... varför skall han respektera dig?? vad är det för fel på onanera??? de är heeeelt naturligt han är ju fan inte otrogen han kanske tänker på dig... killar funkar såååå...
Har bara läst TS ..
Men jag kan förstå om du blir irriterad om han sitter och runkar till någon liveshow eller P-rulle på internet ...
Men inget man kastar ut någon för ..
Och sitter han i sin ensamhet och runkar med slutna ögon, då kanske han tänker på dig ?
Nej, lite väl drastiskt tycker jag !
Du ska ju egentligen bara vara glad att han gör det själv istället för att gå till någon annan .
Tycker du borde tagit tillfället i akt och fått en het stund där istället ;)