Inlägg från: Fidelis ad urnam |Visa alla inlägg
  • Fidelis ad urnam

Den jäveln runkade!

Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 10:30:36 följande:
    Du kanske förstår att jag inte raggar på krogen, utan sonderar terrängen rätt noga innan jag dejtar? Du verkar ha ett tvång att vara otrevlig.
    Om du vore ärlig skulle du berätta om dina udda känslor långt innan du ens träffar de män du träffar.
    Tala gärna om vart det finns en träffpunkt för personer som äcklas av onani och sex.
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 10:33:24 följande:
    Sen menade jag i alla fall att innan sex kommer på tal så talar vi om detta.(Kanske skrev jag för snabbt?) Inte precis innan vi rullar ned i sängen.

Värst vad mina inlägg provocerar dig. 
    Självklart provoceras man av någon som äcklas av sex och skulle lämna en man hon älskar för att han runkar (du skrev själv att du skulle lämna en man som du kommer på med att runka då du inte skulle kunna leva med en sådan person).
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 10:36:56 följande:
    Ibland så dras människor till en utan att man hade tänkt att man ska bli ihop. Alla raggar inte, förstår du. Det förekommer att man bara träffar någon man vill vara med. Vill du jag ska ha en skylt i pannan? Varför så aggressiv?
    Så du utstrålar en speciell "Jag onanerar inte och accepterar inte onani av min partner" wibe? Är det så män som också äcklas av onani och sex dras till dig?
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 10:38:40 följande:
    Såklart jag skulle lämna honom, kan man vara ihop med någon man äcklas av?
    Och hur kan man äcklas av att någon gör någonting så naturligt som att onanera?
    Hur kommer du uppfostra dina barn (om du har några)?
    När de frågar om onani, kommer de får höra om hur äckligt det och sex är?  
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 10:40:44 följande:
    Vad snackar du om nu? Alla dras inte främst till andra för att de vill knulla.
    Nej, men de flesta ser sex som en naturlig och viktig del av ett förhållande. 
    Du skrev att personer dras till dig, undrar bara hur. Hur dras "rätt" person till dig?
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 10:41:59 följande:
    Jag vet inte HUR man kan äcklas av det. Jag är sådan bara. Hur jag uppfostrar mina barn behöver du inte bekymra dig om. Det är inte vad tråden handlar om.
    Lämnar du dina barn/ditt barn om de onanerar? De äcklar dig då, eller hur?
    Hur kan du leva med någon som äcklar dig?

• Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 10:46:26 följande:
    Jag har inte ett sådant förhållande med mina barn, har du det? Jag har skrivit ett antal gånger att jag inte bryr mig om vad andra gör så länge jag inte måste vara ihop med personen. Du läser dåligt.
    Självklart har man inte en sexuell relation med sina barn, men du lär väl äcklas av deras sexualitet. Eller?
    Eller lär du dina barn att onani är normalt men säger till din respektive att det äcklar dig? 
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 11:04:43 följande:
    Som sagt, jag har inte för avsikt att diskutera barnuppfostran med dig. Men jag kan upplysa dig om att jag inte funderar på mina barns onanivanor eftersom de inte berör mig ett smack. Jag har inte den relationen med mina barn där deras sexualitet behöver ifrågasättas eller diskuteras/granskas. Brukar du göra det?
     Jag funderar heller inte på andra människors vanor, utom i de fall jag lever med en person och får in vanorna i mitt sovrum(eller annat rum bildligt eller bokstavligen som är något av mina rum. Verkar som en sådan förtydling behövs i samspråk med dig!).
    Så om dina barn plötsligt skulle fråga dig om onani,,skulle du göra vad?
    Är sex någonting som är fult, som man inte pratar om i ditt hem? 
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 11:15:00 följande:
    Jag har inga problem med att prata om onani. Jag ska som förälder inte blanda in mina privata sexuella känslor eller upplevelser heller, så vad är problemet?
    Ja men det är ju jättebra, att du inte för vidare dina åsikter om sex och onani till dina barn. 
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 11:20:34 följande:
    Min privata åsikt är att sex är ovärdigt, lätt löjeväckande och oskönt. Det behöver jag inte berätta för mina barn, lika lite som en pappa behöver tala om att han älskar att munknulla eller kanske förnedra kvinnor. Det är PRIVAT.
      Om jag inte kan stå ut med att min man onanerar, är det privat det med. Jag behöver inte ha en anledning-jag bara är sådan. Precis som vissa bara kan tända på speciella fetischer.  
    Du häver ut stora delar av ditt privatliv på ett öppet forum (om än under anonymt nick) och blir sedan irriterad när medlemmar frågar än mer privata saker. Underhållande
Svar på tråden Den jäveln runkade!