Inlägg från: Fidelis ad urnam |Visa alla inlägg
  • Fidelis ad urnam

Den jäveln runkade!

Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 11:35:54 följande:
    Du är lika underhållande för mig, som blir så ilsken.
    Jag är inte det minsta ilsken, har ignorerar dina pikar om att jag skulle vara det då det inte stämmer.
    Däremot är jag fullständigt oförstående till hur man kan kräva en sådan sak av någon man tycker om, älskar och påstod sig vilja ha ett förhållande med. Hur kan man tro sig kunna bestämma över en annan människas kropp och sexualitet?
    Avstå onani eller avstå mig. Låter inte så normalt, eller hur? 
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 11:43:48 följande:
    Om du riktar detta till mig så har du inte tagit till dig informationen. Jag ber ingen ändra ett beteende, jag avstår från de som har det beteendet jag inte kan leva med. Det finns inget ultimatum.
    Inte?
    Men i så fall måste ju du redan vid första träffen berätta hur du ställer dig till onani. Eller hur? 
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 11:56:59 följande:
    Du förolämpar mig nu, det kanske du förstår? Tror du inte jag vet att de flesta män inte passar mig? Men jag skulle "dejta"?
    Du svarade inte på frågan.
    Du säger till de män du dejtar, redan på första dejten eller vid första mötet, att du är helt mot och äcklad av onani och inte tillåter att han onanerar?  
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 12:05:12 följande:
    Men du förstår inte, det kanske inte går att definiera ett första möte. Jag har män omkring mig hela tiden och vissa umgås man mer med. Du tycker kanske att så fort en man dyker upp jag inte känner bör jag säga; blir vi ihop ska du veta att jag har denna läggning?

Vänskap med män har jag flertalet, ibland går vänskapen djupare och då tar jag upp frågan innan det blir ett förhållande. Vilken gång i ordningen det är vi ses kan jag inte svara på. 
    Sen handlar det inte om att TILLÅTA onani. Han får onanera, men jag kan inte vara ihop med honom.
    Så länge du inte är ärlig, med detta som du inte alls skäms över och inte har svårt att berätta för andra om, från första början innan några känslor har skapats så lurar du dem.  Då är det ett tvång du använder dig av när det väl kommer fram. 
  • Fidelis ad urnam
    cortex1961 skrev 2012-02-07 12:37:49 följande:
    Jag är så glad och stolt över MITT val som singel. Nu ska jag runka lite kuk tror jag
    Det gör du rätt i!
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 13:07:33 följande:
    Så du menar att det är mitt fel om fel kille blir kär i mig? Jag har inte lovat någonting till killen i fråga, han har intelovat mig något. Ibland blir man olyckligt kär-inte sant?
    Det är en ful sak att ljuga om och lura in en kille till att falla för dig.
    Om allt jag vill göra sexuellt är att ha bajssex, någonting som inte är speciellt normalt eller accepterat i samhället, så skulle det vara fult av mig att dölja detta för den jag dejtar. Det skulle vara vilseledande att först få honom att falla för mig och sedan berätta hur jag minsann ska ha det i sängen, annars får han dra.  
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 13:26:36 följande:
    Varför skäms män över sina onanivanor?
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 13:22:16 följande:
    Du har aldrig hört talas om att folk gömmer porr? Varför gör man det om alla är överens om att onani är helt ok och önskvärt?
    Ska väl först klargöra en sak, alla som onanerar tittar inte på porr.

Jag har inte träffat en enda man som har skämts över sina onanivanor. 
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 13:45:46 följande:
    Varifrån har du fått att jag lurar in killar att falla för mig? 
    Du vet ju redan från början om vart dina gränser går, om du då inte är ärlig med dessa utan ger killen chansen att falla för dig så lurar du dem. 
    Berätta från dag ett vart du står och ge dem chansen att slippa involvera sig.
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 13:55:07 följande:
    Jag har skrivit det innan, jag känner till att ytterst få män passar mig. Så jag tar inte vilken kille som helst och låter honom komma nära. Det är ju lika ledsamt för mig att bli besviken, så varför utsätta oss för det? Jag kan inte hjälpa om någon ljuger och manipulerar för att övertala mig om att ha en relation.

Som jag förstått tycker du att jag ska ha en skylt på mig så att andra blir varnade? Jag begår faktiskt inte ett brott, om du inte förstått. 
    Hur vet du att den du släpper nära är en man med samma åsikter om onani som dig?
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 14:07:38 följande:
    du är lite tjatig, vet du det? Hur gör man när man lär känna varandra?  hur tar du reda på hurdan din "dejt" är?
    En sak jag kan garantera dig att jag aldrig, någonsin, har diskuterat med en dejt är hans onanivanor
    Så det är alltså ingenting jag skulle kunna veta om personen. Och ingenting med personens övriga åsikter skulle kunna ge en fingervisning på huruvida han onanerar eller inte.
    Det är inte så enkelt som:

Köttätare = onanist
    Dricker coca cola = Anti-onani
    Västerpartist = über onanist
    Moderat = äcklas av sex
    Högskoleutbildad = antisexuell
    Kattälskare = Onanist  
Svar på tråden Den jäveln runkade!