Inlägg från: Fidelis ad urnam |Visa alla inlägg
  • Fidelis ad urnam

Den jäveln runkade!

Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 15:20:49 följande:
    Men även om det är naturligt så mår jag fysiskt illa av det. Det kan jag inte hjälpa. Att då utsätta en man för att jag vill kräkas när han tar i mig, är det bättre? Blir han glad då?
    Har du sökt hjälp för detta? 
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 15:21:29 följande:
    Om en man inte har behovet av att onanera och vi gillar varandra, det är fel enligt dig?
    Absolut inte. Om han har samma syn på onani som du har så är det jättebra. Då har ni funnit varandra.
    Om han däremot onanerade innan ni träffades och sedan fick det förklarat för sig att du inte godkänner det, att det inte kommer fungera mellan er om han fortsätter onanera. Då ser jag på det med helt andra ögon. 
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 15:23:47 följande:
    Den mannen söker jag inte, så vad gnäller du om i inlägg efter inlägg?
    En person är inte den samma år efter år efter år. Vi förändras. 
    En man som du idag lever med och som inte onanerar kan om 10 år förändras och vilja återta sin mänskliga rättighet att onanera. Rätten till sin egen kropp.
    Du säger att du efter 10 år tillsammans skulle dumpa honom för en sådan sak, förklara hur det äcklar dig och hur han äcklar dig.
    Du hör inte själv hur sjukt det låter? 
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 15:29:15 följande:
    Om din man utvecklades till att vilja ha sex med grannfrun eller fåglar eller småbarn under era år ihop, hur gör du då? Kan du svälja reaktionen och tycka att det bara är en naturlig fas? Eller kan man växa ifrån varandra?

Jag skulle i ditt exempel se det som att vi vuxt ifrån varandra, glidit isär eller hur man vill kalla det. 
    Att du jämför onani med otrohet, djursex eller pedofili säger en del om hur snett du tänker. 
    Hur kan dina känslor för en person slockna över en sådan sak som onani? 
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 15:34:49 följande:
    Nej, men jag måste ju applicera tänkandet på något jag förmodar du inte gillar. Jag tycker inte det är samma sak.
    Ok, om din man efter tio år kommer på att han inte har sexuella känslor för dig längre-kan du leva med det? Kan du leva med vetskapen om att han aldrig mer kommer att åtrå dig? Kommer du att fortsätta vilja ha honom?
    Det är också en helt annan sak än onani. 

Det skulle krävas någonting extremt för att jag skulle lämna min man pga någonting han gör. 
    Ett könsbyte,,,kanske. Men så är jag bisexuell så, njae,,,nej. Skulle nog inte lämna honom om det var någonting han verkligen ville göra för att må bra som människa.
    Om han skulle mörda någon, av egen fri vilja, då skulle jag lämna honom. Han skulle inte vara den samma om han gjorde en så ond sak (och försök INTE jämföra onani med mord).

• Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 15:36:07 följande:
    Du förutsätter att jag vet HUR mina känslor fungerar, gör du det själv? Kan du styra dina känslor i den riktning du vill?
    Du verkar ju så säker på hur du skulle reagera, hur du skulle styra dina känslor. 
    Sanningen är egentligen att du inte har en aning om hur du skulle reagera om mannen du älskar skulle prata med dig om att han vill ha rätten att onanera.  
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 15:42:34 följande:
    Men det finns väl inget som är samma sak som onani?  Om din partner tröttnade på dig och inte ville hålla sig till de regler ni har angående trohet och beteende i ert förhållande så skulle du acceptera det utan att blinka?
    Hur kommer det sig att du vet vad som måste gälla i mitt privatliv? 
    Hur kan man ha regler om onani?
    Jag kanske borde införa regler om toalettbesök här hemma. Bajsar han mer än en gång per dag åker han fan ut! Äckligt liksom! Och ska han röra mig med de händerna?! OH NO! 
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 15:44:05 följande:
    Jag har redan avslutat ett förhållande på grund av mina känslor inför detta. Det har jag berättat för dig tidigare i tråden, har jag för mig.
    Så så sorgligt. 
    Men tur för honom.  
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 15:44:58 följande:
    Jag frågade om dina regler om trohet. Jag har inte sagt något om regler för onani.
    Så du har inga regler vad gäller onani?
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 15:47:06 följande:
    Bara min regel för mig; utsätter inte mig för saker jag mår illa av i onödan.
    Så det finns ingen regel som säger att din respektive inte får onanera?
    Vad bra.  
Svar på tråden Den jäveln runkade!