Min mamma fick idag diagnos Bukspottskörtel cancer.
Och inatt somnade hon mindre än 2 månader efter diagnos det gör sjukt ont.........
Och inatt somnade hon mindre än 2 månader efter diagnos det gör sjukt ont.........
Skönt att se att min tråd har levt vidare :) Har inte vart här inne på ett bra tag utan valt att ägna hela sommaren till att läka med min familj och med mina bröder och deras familjer :) Vi har tillsmmans ägnat 6 veckor av sommaren på Seychellerna för att tillsammans skapa ett fortsatt fungerande liv utan mamma hos oss. Hon var lixom den som var vår mittpunkt och den som höll ihop oss som familj. Kärleken till vår mor har vi alltid kvar dock har vi tillsammans nu börjat gå vidare. Tiden efter begravningen var jobbig och fylld av svajande känslor, det konstiga är att livet går ju faktiskt vidare, dock med ett stort hål i bröstet :*( Bilen är min tillflyktsort, där kan jag gråta när jag känner mig ledsen, sätter på den sista låten som spelades på begravningen (den hade hon själv valt) och bara gråter hejdlöst, den väcker en känsla hos mig som är definitiv. SLUTET på min fina mammas liv symboliserar den. Stunderna kommer mer sällan men dom är precis lika känslofyllda som förr och vet ni vad, det tänker jag låta dom vara om det så varar hela livet. För jag har rätt att sörja för jag har förlorat den bästa mamman som just jag kunde ha fått.
Jag älskar dig mamma nu och för evigt <3