• mmelody

    Real Housewives of Beverly Hills - tråden!!

    Är det verkligen ingen mer än JAG som kollar på Real Housewives of Beverly Hills som går på 3:an vid tidig kväll??

    Jag äääälskar verkligen den serien! Ingen mer som kikar lika
    slaviskt som jag och vill skratta och berätta vad vi tycker?!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-10 22:22
    Alltså ingen spoilertråd! Utan jag kikar på dom avsnitten som nu är på TV3 :)

  • Svar på tråden Real Housewives of Beverly Hills - tråden!!
  • Vinxen

    Klart man kollar fast jag har bara ett avsnitt kvar. Kollar online från USA direkt ;)

  • Fashionista1

    kan hända att man kikar på den ibland, men dom är ju så otroligt överdrivna! =) svårt att hänga med i vilka som hatar vem, dom verkar byta åsikter som vissa byter trosor

  • mmelody

    Vinxen: Jag kikar ju på TV3:s avsnitt just nu, så vill ej veta vad som händer Men hoppas att det kommer fler säsonger???

    Fashionista1: Hahah, jaa men det är ju de som är så himla kul!

    Såhär anser jag om dom:

    Kyle - Min favorit! En klockren och underbar tjej! Fin familj och tänker normalt!

    Kim - Hon är ju verkligen en tokstolle??? Det verkar ju verkligen som att hon går
    på droger, så jag tycker det var helrätt det som Brandi sa till henne.. Kim är knäpp,
    helt enkelt.

    Lisa - En förtjusande kvinna! Hon har bra värderingar och jag gillar henne för
    hon pratar så elegant och är så elegant, men kan även spexa till sig ibland Camille -Henne tycker jag faktiskt om. Gjorde inte det först, men hon verkar vara en bra tjej!

    Taylor - Hon är lite konstig. Men hennes man är ju ännu konstigare! Han verkar
    ju vara ett psyko.... Usch...

    Adrienne - Den andra favoriten! Hon är alltid rättvis och hoppar inte in i bråk i onödan.
    En riktig dam om man säger så!


    Och dom två som vill komma in i serien (verkar det som)

    Brandi -
    Hon verkar okej. Vill ju bara passa in.

    Dana - Hon skryter om grejer hon har köpt för si & så många dollar. Är desperat av
    att bli en riktigt god vän med dessa kvinnor. Riktigt desperat..

  • Fashionista1

    Taylors man är väl död? Tyckte att jag läste någonstans att han begick självmord....

  • Lacey

    Jag älskar serien!
    Ja, Taylors man hängde sig men det är ju att spoila lite, sorry.

    Kim sa ju hos Dr Nasif (adriennes man) att hon går på två starka lugnande. De ska eg ej blandas. Och på det har hon ett alkoholmissbruk. Alkohol+massa lugnande

  • Lacey

    Hela inlägget kom inte med, grr!
    Alkohol+massa lugnande

  • Lacey

    Jag ger upp! Den bryter min text. Testar utan radbryt då. Alkohol+lugnande

  • Lacey

    iPhone och Fl, ingen bra kombination!

    Alkohol och lugnande=katastrof.

    Mmelody: du glömde min favorit Camile, som är nyskild från den läskiga skådisen Kelsey Grammer.

    Brandi var förut gift med skådisen Eddie Cibrian som lämnade henne för sångerskan Leanne Rimes.

    Skilsmässan var bitter och Brandi har gjort mkt underliga uttalanden.

  • Vinxen

    Jag ska inte avslöja något! Lovar!! Hoppas oxå det blir en ny säsong. Jo Taylors man tig livet av sig. I denna säsongen avsnitt ett sitter alla fruar och diskuterar om dom verkligen skall sända säsong två alls just på grund av hans självmord. Men dom valde att sända ändå. Han tog livet av sig till följd av finanskrisen då hans bolag förlorade enorma summor pengar. Men jag tror det berodde på annat med...typ hela Taylor situationen...

Svar på tråden Real Housewives of Beverly Hills - tråden!!