• mmelody

Real Housewives of Beverly Hills - tråden!!

Är det verkligen ingen mer än JAG som kollar på Real Housewives of Beverly Hills som går på 3:an vid tidig kväll??

Jag äääälskar verkligen den serien! Ingen mer som kikar lika
    slaviskt som jag och vill skratta och berätta vad vi tycker?!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-10 22:22
    Alltså ingen spoilertråd! Utan jag kikar på dom avsnitten som nu är på TV3 :)

• Svar på tråden Real Housewives of Beverly Hills - tråden!!
  • mmelody
    Lacey: Glömde inte Camille :) Hon finns med!
    Jo jag hörde ju att Kim blandade olika läkemedel, men nu när hon fått hört det av DrNassif så borde hon väl lägga av med det, så hon inte framstår som en pundare?? Jag anser ändå att hon är en riktig toka. Som på WhitePartyt hos Kyle, hon var ju helt vrickad mot Brandi, anser jag! Hon kunde ju inte sluta. Hon verkar tro att alla vill vara hennes vän och att hon är den "tuffa tjejen", men hon är ett riktigt freak tycker jag... Och alkoholist kan man ju börja undra om hon är.. Hon verkar ju inte vara lycklig för 5 öre iaf, fast hon nu har en man, som verkar kontrollerande.....

Fashionista1: NEMEN SHIT! Har Russel hängt sig???? Jisses! Ja där ser man.... Vad ska man säga?

colin2012: Älskar den också!
  • Lacey

Russel hängde sig när han och Taylor separerade för andra gången. Då var hon helt blåslagen i ansiktet.

Kim åker in på rehab efter säsong två, vet inte om det är något som överhuvudtaget nämns i serien.

Hittar inte Camille i din lista Mmelody?

• mmelody

Lacey: Meeh, hon står ju mitt i listan Foten i munnen Såhär har jag skrivit:
    Såhär anser jag om dom:

Kyle - Min favorit! En klockren och underbar tjej! Fin familj och tänker normalt!

Kim - Hon är ju verkligen en tokstolle??? Det verkar ju verkligen som att hon går
    på droger, så jag tycker det var helrätt det som Brandi sa till henne.. Kim är knäpp,
    helt enkelt.

Lisa - En förtjusande kvinna! Hon har bra värderingar och jag gillar henne för
    hon pratar så elegant och är så elegant, men kan även spexa till sig ibland

Camille -Henne tycker jag faktiskt om. Gjorde inte det först, men hon verkar vara en bra tjej!

Taylor - Hon är lite konstig. Men hennes man är ju ännu konstigare! Han verkar
    ju vara ett psyko.... Usch...

Adrienne - Den andra favoriten! Hon är alltid rättvis och hoppar inte in i bråk i onödan.
    En riktig dam om man säger så!

Och dom två som vill komma in i serien (verkar det som)

Brandi -
    Hon verkar okej. Vill ju bara passa in.

Dana - Hon skryter om grejer hon har köpt för si & så många dollar. Är desperat av
    att bli en riktigt god vän med dessa kvinnor. Riktigt desperat..

Jaha, så dom separerade två ggr då tillochmed. Vet inte riktigt vad jag ska säga om hans självmord, är ju aldrig kul me sånt... Tänker främst på deras dotter, men han verkade ju vara ett riktigt svin... Skulle vara så snofsig utåt, men om man hade sett vad som försiggått bakom stängda dörrar, så, ja...

• mmelody
    Vinxen skrev 2012-02-10 23:43:33 följande:
    Jag ska inte avslöja något! Lovar!! Hoppas oxå det blir en ny säsong. Jo Taylors man tig livet av sig. I denna säsongen avsnitt ett sitter alla fruar och diskuterar om dom verkligen skall sända säsong två alls just på grund av hans självmord. Men dom valde att sända ändå. Han tog livet av sig till följd av finanskrisen då hans bolag förlorade enorma summor pengar. Men jag tror det berodde på annat med...typ hela Taylor situationen...
    Okej Obestämd Sorgligt men ja... Jag kan ju tro att det mest var pga. dessa misshandelsrykten, och Taylor som bekräftade det och sen berättade för alla hennes vänner.. Tog nog för hårt på honom att nu HELA VÄRLDEN visste vad han gjorde. Han försökte dölja det väl.
  • Lacey

Ja, om du googlar på det hittar du foton på taylors ansikte.
    Känns som han hade mycket problem och någon typ av psykisk störning.

Åh Camille var gömd efter Lisa.

• janbanansfru

Jag kollar!!Har ej sett första säsongen, kolla andra säsongen från USA och även tv3. 

Favorit är Lisa!   

• Robocopa
    Lacey skrev 2012-02-10 23:54:28 följande:
    Russel hängde sig när han och Taylor separerade för andra gången. Då var hon helt blåslagen i ansiktet.

Helt blåslagen? En blåtira är allt jag hittar, men åtminstone en smäll hade hon då fått..
Svar på tråden Real Housewives of Beverly Hills - tråden!!