Inlägg från: Coyote |Visa alla inlägg
  • Coyote

Brio go

Min grabb sover på sidan i sin Go, det går jättebra, bara man reglerar fotstödet så barnet ligger bra. Swivelhjulen är fantastiska, tillsammans med ergonomiskt handtag känns det knappt som att man rör vagnen när man kör den.

Sidorna är inte jätteombonade nej, men vi hade åkpåse första tiden, och sen en sittdyna, och har inte upplevt det som ett problem.

• Coyote
    Tröttimössan skrev 2012-03-20 15:06:33 följande:
    Det är de ju inte i retro vagnar heller och det är ju många som kör runt i dem så det ska nog gå bra med sittdyna och åkpåse som ni har

Plockade fram min Teutonia Primus igår och oj vad klumpig den kändes! Ändå är den ganska nätt. Känns som man riskerar få träningsvärk när man kör den Tomte
    Haha, ja, jämför man med retrovagnar så finns det inget att klaga på!
  • Coyote
    Puffar skrev 2012-03-20 21:39:05 följande:
    Hur är den att köra i snö å slask??
    Vi har kollat lite på en go.. men är långt kvar men är lite orolig med tanke på snö å sånt..
    För mig har det inte varit några problem, jag låser hjulen fram bara så går det jättebra. En vagn med fyra fasta, gärna luftpumpade, hjul klarar sig förstås bättre, men jag har inte haft några problem den här vintern åtminstone.
  • Coyote
    Puffar skrev 2012-03-20 21:49:05 följande:
    okej.. ah, så det går å låsa dom?? visste jag inte.. :-P haha
    Jepp, det kan man nog på alla vagnar med swivelhjul. Man drar ut en liten spärr och vrider på en ratt, så är det klart.
  • Coyote
    buffybus skrev 2012-03-21 07:19:31 följande:
    Får man lov och fråga vilka ståbrädor som passar?? :) låna tråden lite hehe
    Tänkte om det bara va original brädan som går eller finns billigare universal ?
    Det har jag däremot ingen aning om.
Svar på tråden Brio go