• Bobbylove

    Älskade medmänniskor!

    Här hyllar vi alla underbara människor omkring oss, och lägger smal-tjock-hysterin åt sidan.
    För jag lovar, om vi tänker efter lite, så finns det en hel del människor i min omgivning som är så fantastiska, vare sig de är smala, tjocka, långa eller korta.

    Give it a try!
     

  • Svar på tråden Älskade medmänniskor!
  • Bobbylove

    Jag börjar!

    Jag tycker att min absolut bästa vän sedan 10 år tillbaka är en helt galet fin människa, som alltid ställer upp för mig när jag behöver hjälp eller är ledsen. Vi delar alla tankar och dumma idéer, och hon är min vän i alla lägen.

    Heja Mia! 

  • Rafael90

    Min sambo är den bästa som finns Skrattande så snäll och omtänksam och vet precis hur han ska få mig glad.

  • A L V

    Jo, jag vill! Skrattande

    Min väninna som är så himla generös i alla lägen! Skulle hon vara uthungrad så skulle hon ändå ge dig den sista skorpan. Världens snällaste som alltid ställer upp om man skulle behöva det!

    Och så mina barn som är så horribelt underbara! Hjärta

  • LinaLoj

    Min finafinafina man. Han är bonuspappa till mina barn och behandlar dom som sina egna. Heeelt underbart omtänksam är han! 
    Och han får mig att känna mig så oerhört sexig och Älskad! <3
    Varje morron ligger det en lapp på köksbordet åt mig där det står hur mycket han älskar mig och att han längtar eftermig.

    Mina fina bästaste vänner! De är så goa och stöttar och kramas och bara skrattar! Vi skrattar jämt och jag kan bara vara med dom.<3

    Åh det är så himla himla gott!  

  • Ms H

    Alla de underbara människor jag träffade i somras/inför sommaren som bryr sig en massa om mig nu när vårt gemensamma uppdrag (ett läger) är slutfört och jag behöver bli lite ombrydd pga sjukdom.

Svar på tråden Älskade medmänniskor!