• Ingelmark

Hjälp med äl test

Heej,

Jag har ätit pergotime nu för ca 1 vecka sen och har gjort ÄL test sen i måndags.
    Alla har visat negativt och igår eftermiddag var det neg också imorse var det POSITIVT!!
    Mös till det med sambon direkt.... =)

Men nu på eftermiddagen är det negativt igen =/

Varför? Hade jag inteäl imorse tro?       

• Svar på tråden Hjälp med äl test
  • Ingelmark

Igår gjorde jag test vid 16 tiden sen var vi inte hemma förens inatt och då
    gjorde jag inget test sen vakna jag halv 7 och gjorde ett test kan det då varit på "slut tampen"

Borde kanske mysa till det nu direkt igen?

(clearblue) testar jag med       

• Ingelmark

Förlåt om jag är sååååå korkad.. men jag försåtr fortf. inte om man har stegring 24-36 timmar borde då inte
    testet fortf. visa pos? 

• Ingelmark

Imorgon gör jag andra gången jag kissar och endast ett test om dagen... TACK!! Underbara ni

• Ingelmark

Klart värt att prova ... Förväntar mig inte ett plus första månaden men någonstans en bit in i min själ sååå hoppas man ju jätte mycket *i smyg*

• Ingelmark

Din blogg ligger nu bland mina andra bloggar som jag dagligen tittar förbi =)

Hoppas vi plussar om 2 veckor =) 

• Ingelmark

Spännande... tror jag kommer vara ett nervvrak i 2 veckor... samtidigt står det
    att man kan testa 4 dagar innan mens.. som borde komma runt den 24/2 men fyller år den 26 så vill inte kolla
    innan det men kommer ju vara så nervös så kanske bättre att få det ur världen innan...

• Ingelmark

Jag tror jag ska försöka vänta ut det några dagar.. men samtidigt hade det varit en sån LYCKA!
    Bättre födelsedagspresent får man leta länge efter 

Svar på tråden Hjälp med äl test