• Grisen81

Dansa med vargar 2

introducerar mig i nya tråden...

• Grisen81

he he..här är jag..bara inne en snabbis..måste duscha nu när barnen sover.. de är lite förkylda just nu och det blir intensivt!!!

• Grisen81

god dag!!! här sitter jag med Emil i knät som sitter och skiter! trevligt
    Tur att det finns blöjor....
    Hoppas ni alla mår bra i snön.

• Grisen81

jag saknar inte min gigantiska mage!!! men det kanske ni förstår med den kulan!!!
    trevlig helg alla! i dag ska vi vara barnfria.. vi lämnar dom hos mamma och pappa vid 17 tiden och hämtar dom i morgon... lite separationsångest har man..

• Grisen81

Amadea: jag hade lika tråkigt som dej i slutet på graviditeten..satt vid FL hela dagarna.. det var så man fick ont i arslet!!! sen kommer du ha fullt upp

Hoppas din förlossning går smidigt!!

• Grisen81

Java: stackars Hugo!! krama han från oss!!!

• Grisen81

Amadea: man blir snabb när man har två kultingar Det bara fräser till så är datan avstängd!!!!

• Grisen81

god morgon Ior!!! så nu är du en piffig böna! härligt!!! jag kommer ihåg att mina första bebis plagg var 4 strumpor

>Usch jag vaknade halv 5 i morse och hade kramper i magen och mådde illa som Hugo...
    men det gick över ganska fort efter några toa besök.. tror jag inte skulle ha ätit den där gamla glassen på kvällen.. Den hade stått framme typ 2 timmar på nyår, sen frös jag in den på nytt.. sen värmde jag den i micron igår så den skulle bli mjuk... ja det talar ju för sig själv... hur dum får man vara liksom...Daaahhh!!!!!!.

• Grisen81

Amadea, precis var så sugen!!!! känner mig rätt matt idag..vi ska på 25 års kalas idag och det bara vänder sig i magen när jag tänker på tårta.. bläää!!!! kanske inte kan gå...trist...

Svar på tråden Dansa med vargar 2