Dansa med vargar 2
I´m here...
I´m here...
Usch måste nog åka till akuten med Victor igen.. Han kissar inte
stackarn...
Lajsa, båda mina barn har varit magsjuka sen i tisdags...
ja precis Amadea! Alltid ska man oroa sig för nåt!
Lajsa:jag ger dom vätske ersättning var femte minut ca,,,lite tjatigt!!! men nu är de rätt pigga så jag får nog bedömma att stanna hemma och fortsätta ge vätska.. farao vad det stinker skit i hela lyan!!!urk!!!
Vin!!! vad fuskigt.. ska alla dricka vin ikväll eller... ?
Själv får man väl sniffa på ja... vad har jag??? Usch vad trist liv man har... Helt isolerad i en lägenhet med bajs och spyor.. Och ingen vågar ju träffa oss på sju år nu...
Känns inget romantiskt att SUGA tag i gubben heller i denna oas.....
5 kvar till 600 nu!!
Zeke sur: Du har så rätt din lille poet...ha du förtröstan!! om en dag kanske du är pappa
Lajsa:Hstintan och Java skulle ju plocka fram damsugarn! De kanske är pigga på att städa!
Java har ju lite erfarnhet om man säger så...
jag är här..nu har min sambo åkt in med Victor igen till sjukan.. han är så dålig
går under snart!!!jag har själv feber
uhhh pizza! jag som mår illa... har inte fått i mig något idag..
Amadea: Jag ammade dom, men jag kallade det att "hobby amma" gjorde det när de var ledsna eller när de inte somnade..men aldrig samtidigt. Deras största källa till näring har alltid varit ersättning..
Nu sitter jag och väntar på att min sambo ska ringa..väntar på provsvar för Victors vätske balans.. Om det är dåligt läggs han in.. De har förberett för dropp på han.. Åhh stackarn.. Jag som inte kan vara där med honom.. hans egen mamma..men han har ju sin pappa där såklart! Jag måste ju va hemma med Emil... kunde inte åka in själv pga min feber + illamående...
Tjena Betty!!varför bytte du namn?