hur snoka porr i datorn??
jag skulle vilja veta hur man hittar de sk . gömda filerna etc idatorn hemma och vill leta lite om killen gömmer snusk hahahah e så himla nyfiken.. vi har ett jätte bra förhållande men jag vill vrkligen veta! nån????
jag skulle vilja veta hur man hittar de sk . gömda filerna etc idatorn hemma och vill leta lite om killen gömmer snusk hahahah e så himla nyfiken.. vi har ett jätte bra förhållande men jag vill vrkligen veta! nån????
Synd att du känner att du behöver det men....
sök på cookies t ex.
I den mappen kan du finna "avtryck" från alla sidor som er dator surfat in på.
nu var det kanske inte DET du frågade efter.
Du ville hitta gömda filer...... nåja - hoppas det inte finns några - för husfridens skull *Ler*
hur söker man efter cookies??
start
search
cookies
Är de inte enklast att fråga din sambo?? Hur kul känner du att det är om du snokar reda på sånt han gömt?? Och skall han inte få tala om det själv om han vill?
Hehe, jag skulle vilja veta tvärtom: hur jag kan leta efter porr, utan att någon annan får reda på det.
Inte för att maken skulle säga ngt, men liiite pinigt.
Kolla cookies o ha så att datan visar dolda filer oxå.
Vill du söka efter bilder (de från nätet sparas ju oxå) så gå in i "sök" o klicka på "bilder, musik, video" o sen på "avancerade alternativ" (tror jag det stå) o klicka i "sök efter dolda filer o mappar".
lycka till
tänk oxå på en sak..
Vissa killar kan typ allt om datorer..
Jag kan väldigt mycket och fick i uppdrag att leta efter snusk i en killkompis dator..
(mest på skoj då)
Jag höll på i 2 timmar.. Hittade inget!!
Det visade sig att han dolt filerna i en massa andra filer + med lösenord och grejjer..
Finns program för att förhindra snokning osv..
Spelar det verkligen någon roll om ni nu har ett bra förhållande? Har han inte rätt till lite privatliv?
jag skulle aldrig orka kolla upp sånt. som sagt...han har väl rätt till ett privatliv och dessutom så sexchattar han väl inte?