hur snoka porr i datorn??
jag skulle vilja veta hur man hittar de sk . gömda filerna etc idatorn hemma och vill leta lite om killen gömmer snusk hahahah e så himla nyfiken.. vi har ett jätte bra förhållande men jag vill vrkligen veta! nån????
jag skulle vilja veta hur man hittar de sk . gömda filerna etc idatorn hemma och vill leta lite om killen gömmer snusk hahahah e så himla nyfiken.. vi har ett jätte bra förhållande men jag vill vrkligen veta! nån????
Ibland känner även jag att jag bra gärna skulle vilja se vad min sambo besökt för sidor.
Men som min signatur säger så skulle jag inte ha ngn chans att hitta ngt eftersom han är väldigt datakunnig.
Men är det verkligen fel att snoka igenom en gemensam dator om man misstänker att ngt är fel?
Det tycker inte jag. Respekt eller inte så måste man faktiskt se till sitt eget välmående och bästa om det nu skulle vara så att killen/tjejen gick bakom ryggen på en.
Jag tycker INTE att det på ngt sätt är integritetskränkande eller smusslande. Lever man sitt liv ihop så ska man inte dölja eller ha hemligheter för varandra.
Du sista anonym borde lasa TS inlagg igen, hon vill gora det 'pa kul' for att hon ar 'sa himla nyfiken', inte direkt som att hon misstanker otrohet dar.
Koalan:
Ja, och det tycker jag är helt ok.
Jag menar att man vet aldrig vad man kan hitta. Ngt man aldrig skulle kunna misstänka- t.ex otrohet.
Jisses! Ytterligare en tråd, varför håller ni er inte till någon tråd som redanfins?
/T
Låt ts vara.. please.. Det är inte som att hon gör någon big deal över det hela, hon är ju inte ens anonym. Tycker det är så lustigt att det alltid finns folk på fl som vet hur det perfekta förhållandet är och hur man är en ultimat människa.
Jag har oxå letat redat på sidor min sambo kollat på, sen tog jag div bilder från dom sidorna och gjorde ett kollage och satte som bakgrund. Vi skrattade gott åt det båda två. Jag "snokade" alltså för att det var SKOJ! VI hade kul åt det och det finns ingen svartsjuka här, vi båda kollar på porr time 2 time.
Snälla sluta döm folk som inte bett om åsikter.
PlanetX
Ja, jag ser att mitt inlägg var skrivet som om bara killar kan datorer. Naturligtvis kan rollerna vara ombytta. Har en kusin där det är HON som är experten och han novisen.
För den tekniskt intresserad kan jag berätta att det inte bara är cookies och cachade sidor som lämnar spår.
Mediaspelare har sina tempkataloger och windows har sina m m m m.
Dessutom lämnas filerna ofta kvar på hårddisken och det är bara referensen till dom som tas bort. Och även om man raderar den fysiska filen på hårddisken sitter magnetism kvar minst 5-10 omskrivningar. De ni!
Nej det är inget fel att snoka runt i en annans persons liv. Jag tycker ni kan ringa alla hans ex och fråga hur ofta dom gjorde det, Vilka ställningar han gillade då. Om han gjorde si och så, vilka har han lånat pengar av privat.
Jag brukar garva åt folk som klagar på intrigitet när det handlar om kameror i parker etc, för sånt skiter jag i. Kan det förhindra brott får dom gärna gräva i min bakgrund och förgrund om så vill. Men handlar det om en partner och att kolla om jag har surfat porr eller inte kan partnern dra. Skulle aldrig falla mig in att söka i hennes historik. Fy skäms...
ts: kan du inte be honom ta fram sina porrbilder istället så du vet var dom finns nästa gång du behöver?
Vill man hitta gömda,krypterade filer finns det inget som hindrar ...
Kommer du bara in i maskinen som du skall leta på så är det inga problem. (kommer du inte in i maskinen går det och ordna också)
Då kan personen ifråga gömma filer bäst dom vill.
Ifråga om man skall göra det är en annan sak ??!!??
jaaa .. tack alla som svarat på gott och ont .. nu blev det så att vi kollade i datorn tillsammans och fick oss ett par garvisar för vår dator har vi köpt av en kompis till min kille och han i sin tur hade ju en himla massa lurt för sig då den tillhörde honom, jaja kan bara säga att jag håller idag med (inte snoka) det vart så lätt och bara fråga och så kikade vi tillsammans och gjorde en helkväll av det. högst intressant kramizz alla människorna
lilla räven: bra jobbat!
lilla räven. Ändå jävligt taskigt mot den polarns intrigitet. Tänk om den personen skulle tända på shemales eller kiss och bajs och vill verkligen inte att nån ska veta om det. Ni skulle ju aldrig mer kunna se den personen i ögonen igen. Nej fyfan, det skulle jag aldrig gjort mot en kompis...