hur snoka porr i datorn??
jag skulle vilja veta hur man hittar de sk . gömda filerna etc idatorn hemma och vill leta lite om killen gömmer snusk hahahah e så himla nyfiken.. vi har ett jätte bra förhållande men jag vill vrkligen veta! nån????
jag skulle vilja veta hur man hittar de sk . gömda filerna etc idatorn hemma och vill leta lite om killen gömmer snusk hahahah e så himla nyfiken.. vi har ett jätte bra förhållande men jag vill vrkligen veta! nån????
hur söker man efter cookies??
du har rätt har alldeless riktigt jag e verkligen inte svartis av mig och kollar gär na för nöjes skull för att se vad han gillar att kika på jag kollar själv porr.. vid olika tillfällen.
inte nhågon annan anlednig... tjaa!
jaaa .. tack alla som svarat på gott och ont .. nu blev det så att vi kollade i datorn tillsammans och fick oss ett par garvisar för vår dator har vi köpt av en kompis till min kille och han i sin tur hade ju en himla massa lurt för sig då den tillhörde honom, jaja kan bara säga att jag håller idag med (inte snoka) det vart så lätt och bara fråga och så kikade vi tillsammans och gjorde en helkväll av det. högst intressant kramizz alla människorna