Inlägg från: rockaroll |Visa alla inlägg
  • rockaroll

Min gravida tjej tappar känslor, HJÄLP

Jag skulle tippa på att hon har hormonstormar utan dess like just nu, hon kanske mår illa.. Kanske t.o.m mår illa av din lukt? Man blir väldigt känslig och knepig när man är gravid, speciellt i början när man mår illa. Hon kanske är livrädd också, det är väl inte helt omöjligt.. Hoppas hon själv förstår vad det beror på och att hon snart blir sig själv igen!

• rockaroll

Miloxan har rätt, även amningshormoner kan göra en avståndstagande mot pappan. Min bebbe är tre månader och jag har inte varit sugen på sex en enda gång. Kan tycka kyssar och hångel är vidrigt vissa dagar.

• rockaroll

Jag tycker att du ska hålla dig tillbaka. Låt henne ta kontakt med dig, men förklara först att det är därför du inte hör av dig. ;) kvinnofolk du vet! Hehe

• rockaroll

"jag hoppas det duger åt mig"? Vad fan är det för svar?? :S usch, jag tycker så synd om dig ts.. Förstår att det är skitjobbigt. :(

• rockaroll

Men du, kom ihåg att bara för att hon är gravid, så har hon ingen rätt att behandla dig HUR illa som helst. Lite känslostormar får man ta, men blir hon elak får du ju säga ifrån. Förstår ju verkligen att du vill få det här att funka nu när ni ska ha barn ihop, men låt henne inte göra dig till en dörrmatta för det.

Om hon skulle göra slut av nån anledning tycker jag absolut du ska visa henne tråden. Hon kanske inte förstår att det kan vara hormoner som ställer till det.

Svar på tråden Min gravida tjej tappar känslor, HJÄLP