• FruStolpe

    Hjälp mig kidnappa min man

    Jag tänkte "kidnappa" min man på lördag. Lämna bort barnen, åka till ett hotell och bara vara.
    Allt är fixat med barnvakt och hotell men nu tänkte jag ge ett kort eller nåt så han vet att han ska vara startklar på lördag kl.15.00. Hur hade ni gjort? Och kan ni skriva ihop någon trevlig inbjudan?

  • Svar på tråden Hjälp mig kidnappa min man
  • LoverBambi

    Be ngn du känner ringa honom och säga att han ska vara redo kl 15, och om han måste packa ngt tex.
    Du kan ev be personen säga att det finns en viss summa på hans kort å att han måste köpa ngt specifikt. ( kan vara scarf, vykort, slips, strumpor, plastburk osv) ....

  • Höstvind

    Jag lurade iväg min kille på en weekend för några år sen, innan vi fick barn. Hade varit ute på landet hos mina föräldrar och när vi skulle åka hem körde jag inte alls hemåt utan åt helt fel håll. Han blev först lite sur, skulle hem och kolla på fotboll. Men blev superglad när jag sa att vi skulle iväg en sväng. Hade bokat hotell i en stad 10 mil bort. Riktig mysig helg och det var roligt att höra hans gissningar vart vi skulle och vad vi skulle göra! Packade en väska med kläder och sånt när han var i duschen hemma.

Svar på tråden Hjälp mig kidnappa min man