• saaaaaaaaaaara

hur många är vegitarianer?

undrar för jag blev när jag såg en video där en ko blev av med huvet när den levde, den skrek för att den hade så ont och så gör de med nästan alla djur som folk äter.... vill inte vara med och äta djur som lider och de som inte vill ha djurplågeri tycker jag ska sluta äta kött!! 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden hur många är vegitarianer?
  • Nintendo

Sådär behandlas knappast djuren här i Sverige, i så fall är det extremt ovanligt.

Jag är dock vegetarian också både för djuren och naturens skull.

• saaaaaaaaaaara
    mfe skrev 2012-02-16 00:05:53 följande:
    dåliga svarsalternativ!
    varför då?..... finns inga andra anledningar!! och de var i sverige..
  • Twiist3d

men seriöst.

If someone's trying to bring you down, it only means that you're above them.
  • Jackson
    saaaaaaaaaaara skrev 2012-02-16 00:18:39 följande:
    MEN VAD? svara riktigt eller inte alls!
    Du vill ju bara provocera. Om du hade tänkt till på riktigt och skrivit dina svarsalternativ som en vuxen människa så hade jag iaf. kunnat svara på riktigt. Men som det ser ut nu så nej och därför...

Men Seriöst!
  • Twiist3d
    Jackson skrev 2012-02-16 00:22:04 följande:
    Du vill ju bara provocera. Om du hade tänkt till på riktigt och skrivit dina svarsalternativ som en vuxen människa så hade jag iaf. kunnat svara på riktigt. Men som det ser ut nu så nej och därför...

Men Seriöst!
    If someone's trying to bring you down, it only means that you're above them.
  • saaaaaaaaaaara
    Jackson skrev 2012-02-16 00:22:04 följande:

Men Seriöst!
    tänk för att jag undrar hur många som är vegitarianer och kom inte på fler alternativ.. finns inget mer som jag kommer på så sluta klaga eller skriv en röstning själv om de är så dåligt!
Svar på tråden hur många är vegitarianer?