• Insatt

Råd.. Ledsen inför min väns bröllop!

Lavish skrev 2012-02-17 08:48:55 följande:
    Det låter som att bruden är rent ut sagt socialt inkompetent? (alternativt en jävla bitch)

Hur kan hon INTE fatta att du skulle undra? Och tänka att du kanske blir ledsen? Med tanke på att ni umgås så väldigt tätt så kan det ju inte bara vara du som tror att ni är bra vänner. En sak om hon av något skäl inte ville ha dig som tärna. Men GIVETVIS måste hon ge dig någon anledning. Och framförallt, om ni pratar i telefon varje dag kunde hon väl för fan ha kläckt ur sig att hon ska gifta sig innan du fick hem ett kort?
    Jag känner lite likadant. Själv så har jag tänkt mkt på vem man ska välja. Jag har bara en "bästis" som kan bli aktuell och väljer hellre henne än nått syskonbarn för de är många och eftersom jag inte vill ha ett brudfölje på 12 pers så känns det bättre att inte välja någon av dem än att välja ut vissa varpå någon kanske blir ledsen.
  • Insatt
    PoohBear skrev 2012-02-17 14:00:50 följande:
    Jag har inte pratat med den andra tärnan om saken. Men det känns ju lite konstigt när man ses numera. Ligger lite i luften kan man säga. Jag undviker gärna att prata om bröllopet alls.
    Inte för att gnugga in det, men jag kan ju känna att jag hade haft båda mina kompisar som tärnor om jag hade haft två som var nära vänner. Tycker att det är väldigt trist för din skull att det blivit sådär.
Svar på tråden Råd.. Ledsen inför min väns bröllop!