• Lavish

Råd.. Ledsen inför min väns bröllop!

Det låter som att bruden är rent ut sagt socialt inkompetent? (alternativt en jävla bitch)

Hur kan hon INTE fatta att du skulle undra? Och tänka att du kanske blir ledsen? Med tanke på att ni umgås så väldigt tätt så kan det ju inte bara vara du som tror att ni är bra vänner. En sak om hon av något skäl inte ville ha dig som tärna. Men GIVETVIS måste hon ge dig någon anledning. Och framförallt, om ni pratar i telefon varje dag kunde hon väl för fan ha kläckt ur sig att hon ska gifta sig innan du fick hem ett kort?

• Lavish
    PoohBear skrev 2012-02-17 14:24:05 följande:
    Ja, det kom egengjorda kort på posten till alla. Korten hade hon, hennes föräldrar, systern och tärnan varit med och gjort.

Jag vet inte.. just nu känner jag att jag kanske kommer tacka nej till inbjudan. Hitta på något annat just då. Det här biter hårt, svårt att se vår vänskap som jag gjorde innan. Vill igen poängtera att jag inte hade tagit det hårt om hon förklarat hur hon tänkt eller liknande. Men allting är bara iskallt, låtsas som det regnar och att vi skall umgås som vanligt.
    Nej precis stor skillnad om hon ringt dig och sagt att hon ska gifta sig, pratat lite kring detta och sen sagt att hon valt din andra kompis som tärna med någon hyffsad motivering till detta. Du kanske hade blivit lite småledsen då med, men det hade ju inte alls varit samma grej.
Svar på tråden Råd.. Ledsen inför min väns bröllop!