Inlägg från: C h a r m a |Visa alla inlägg
  • C h a r m a

Big brother 2012

Superbia skrev 2012-03-25 20:42:33 följande:
    Bara Rodney stannar så kvittar det vem som åker känner jag.
    Håller med dig, men jag önskar det blir Hanna, hon e sååå ful o beter sig därtill. Stör mig på henne.
  • C h a r m a
    kickan89 skrev 2012-03-25 20:53:07 följande:
    Jag verkar ensam om att vilja ha ut Roddan ikväll haha
    från början ville jag inte ens han skulle få komma in. Jag tyckte han hade fått sin chans. Nu tycker jag han kan vinna hela skiten haha. Bara för att dom andra e som dom e.
  • C h a r m a

Härligt att se att så många e aktiva i min tråd.

Tänkte göra en liten undersökning.

Lägg din röst på den du tycker ska få lämna bb huset på Söndag.
    Kopiera följande lista o lämna en ny siffra under det namnet du väljer att rösta på.

Listan att kopiera och lägga in sin röst på:

Jag tycker att denna personen skall få lämna bb huset på Söndag:

Amandus: 1 röst
    Joe: 0 röster

• C h a r m a
    Koppkaka skrev 2012-04-13 15:46:47 följande:
    Då kommer ju hela tråden bli spammad och helt omöjlig att följa..
    nejdå.. Hade samma taktiker förra året utan problem, det e ju inte så man gör detta var vecka.
  • C h a r m a

Ser att Joe leder för att lämna.. Åhh nej.. Jag tycker inte han ska lämna, men jag kanske har missat ngt.. Va ngt om maten nu i veckan, om han tagit fler potatisar än 5. Ljuger han mkt eller ?

• C h a r m a
    VARNING!!

Håll er till ämnet o börja inte diskutera annat än bb huset. Inga som helst diskutioner om överviktiga människor eller om man äcklas av dom etc. Jag kommer anmäla varenda onödigt inlägg som bara kommer tas bort en efter en. Nu fortsätter vi i trevlig stil och diskuterar bara kring ämnet!

Tack //TS !!
  • C h a r m a
    Onkel Olga skrev 2012-04-16 22:06:10 följande:
    Håller helt klart med dig där - fick för mig att det var själva kroppshyddan som äcklade dig.

Nu pratar Camilla ner hemlösa och de som bor på gatan i dagens avsnitt och menar att de får skylla sig själva typ. Och där åkte hon ner 5 pinnhål till för mig.
    sAMMA HÄR, HON BLEV NOLLAD I MINA ÖGON NU. hAR SJÄLV HAFT MINA FÖRÄLDRAR PÅ GATAN i malmö i 7 år, de e avlidna idag.
  • C h a r m a
    Mariohn skrev 2012-04-16 22:10:04 följande:
    Capskatastrof Men jag håller med. Jag har gillat henne tills nu. Det där var bara obegåvat. 
    Hände ngt där ja hehehe ;) Jajja nu kan jag inte m henne mer, så död i mina ögon. Om hon bara anade hur de e att bo ute.. Fyfan jävla fi**a e hon..
Svar på tråden Big brother 2012