-
-
Ja jag tycker han e ful som fan jag med, men han e rolig. Han har fått mig o skratta en hel del heheerajka skrev 2012-04-26 19:35:05 följande:och vidrigt äcklig.... -
kOMMER NI IHÅG NÄR tENNY ANVÄBNDE FINGRARNA TILL O VISA HUR DET KÄNDES I HALSEN. Han sa att det kändes som att två pinnar körts ner o så gjorde han så m fingrarna mot näsan, som två spröt o så gjorde han ljud av sig. Jag tyckte de va så kul o jag skratta som fan. Hanna tror ja va den som satt bredvid han i soffan då. Dessa sidor hos honom är kul.
-
Jag önskar att det blir Annica & Marcello som står nominerade i veckan, o Camilla e autonominerad
Vill att Camilla ska åka på Söndag...
-
-
Frökenkicki skrev 2012-05-03 15:53:09 följande:camilla hoppas ja åker ut.Love83 skrev 2012-05-03 15:59:27 följande:Attans att inte Annica är nominerad är jäkligt trött på snorungen :-/ -
Jag önskar att Marcello & Annica blir de två nominerade i veckan.
Vem tror ni blir nominerade ? Förutom Camilla som e autonominerad.
-
Ja, inte helt otippat.. Vem åker då tror du? Hanna va?Superbia skrev 2012-05-09 19:27:14 följande:Amandus och Hanna J skulle jag tro. -
Vill att Camilla ska få åka, men om hon står mot Marcello, så vill jag ha ut honom först.
-
Vilken tid får man veta de nominerade ?
-
När ska dom göra det?Onkel Olga skrev 2012-05-10 16:34:13 följande:Hopas på fylla med öppen nominering när tjafsen dragit igång.
-
-
Ut m Camilla.....
-
-
Vem e nominerade till söndag ??
-
Tack själv. Jag vill tacka alla medlemmar som varit aktiva i min tråd :) Nästa år startas en ny :) Kanske någon av oss söker till bb nästa år o kommer in med hihihi :)Marled91 skrev 2012-06-04 18:39:53 följande:Tack för den här tråden! Har läst från början då jag inte haft 24/7 och det har varit ypperligt bra med info. Ses vi nästa år igen? :D