• WildestChild

    Senaste inlägg i enskild kategori?

    Går det att se "senaste inlägg" i en enskild kategori, t.ex " Gravid "? Om inte, varför? Är otroligt störande när man vill se det senaste och inte gå igenom 13 sidor med senaste kommentarer i gamla trådar i just den kategorin.

  • Svar på tråden Senaste inlägg i enskild kategori?
  • Forumvärd
    WildestChild skrev 2012-02-17 21:17:47 följande:
    Går det att se "senaste inlägg" i en enskild kategori, t.ex " Gravid "? Om inte, varför? Är otroligt störande när man vill se det senaste och inte gå igenom 13 sidor med senaste kommentarer i gamla trådar i just den kategorin.
    Funktionen senaste inläggen visar inlägg från alla kategorier. Vill du bara få upp inlägg i en speciell kategori så måste du gå in i vald kategori och utgå från de senast uppdaterade trådarna där.
    Trådarna är placerade så att den tråd som senast uppdaterats ligger överst osv.
  • WildestChild
    Forumvärd skrev 2012-02-18 12:20:27 följande:
    Funktionen senaste inläggen visar inlägg från alla kategorier. Vill du bara få upp inlägg i en speciell kategori så måste du gå in i vald kategori och utgå från de senast uppdaterade trådarna där.
    Trådarna är placerade så att den tråd som senast uppdaterats ligger överst osv.
    Okej, men det var just det jag menade. Hade önskat att man kunde se senaste inlägg i just den kategorin man befann sig. Och inte de som blivit uppdaterade senast.
  • Forumvärd
    WildestChild skrev 2012-02-18 14:25:39 följande:
    Okej, men det var just det jag menade. Hade önskat att man kunde se senaste inlägg i just den kategorin man befann sig. Och inte de som blivit uppdaterade senast.
    Tack för tipset!
    Jag skickar det vidare och ser vad vi kan göra med ditt förslag
Svar på tråden Senaste inlägg i enskild kategori?