Inlägg från: Anonym (orolig!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (orolig!)

vårdnad

jag och barnens pappa har två söner 1 på 16 m och 1 på 1 månad .
    undrar hur man delar upp vårdnaden särskilt på vår 1 månaders bebis ?

och va krävs för att man ska förlora vårdnaden på sina barn ?
    jag råkade tappa min lilla bebis när jag somnade i soffan och vi åkte till sjukhuset och båda berättade som de va kan de göra så jag förlorar vårdnaden ? skulle aldrig kunna leva utan mina 2söner
    för han hotar så fort vi bråkar att han ska slänga ut mig och ta mina barn sen ta mobilen i från mig (då de är han tele ) någon som vet någon familjejurist som man kan mejla till ? tacksam för svar

• Svar på tråden vårdnad
  • Anonym (orolig!)

okej jag är mest med den lilla han kanske är ca 30 min per dag , dock är han mer med den större sen den lille kom ,.

de är min sambo som hotar med att jag ska förlora vårdnaden , att han ska ta mina barn i från mig

nej blev inte anmäld för barnmishandel , dopm ansåg eftersom jag råkade tappa honom när jag sov sa dom bara att jag skulle sitta upp och ge han mat sen när jag började bli trött skulle jag lägga ner honom men är så orolig att förora mina barn så är nog därför jag stannat kvar hos honom , vi har delad vårdnad skrev på de när barenet va 1 vecka men hoten har kommit nu efter

• Anonym (orolig!)

men va gör jag om han hotar att slänga ut miig och han tar barnen `? för låser han dörren efter han slängt ut m ig kommer jag inte in igen och känner ingen där min familj bor 1 timme bort

• Anonym (orolig!)

okej är luvrädd för att förlora vårdnaden då jag bara varit bort 1 natt sen den älsta sonen kom och klarar knappt va utan dom :/

• Anonym (orolig!)

nej jag menade alltså att jag är rädd att jag ska förlora vårdnaden pga att jag tappade honom de står i journalen att de ej va meningen de är sambon som hotar att han ska ta barnen i från mig och då undrade jag om de är chans att jag förlorar vårdnaden pga de !

• Anonym (orolig!)

jo men själv tror jag att barnens bästa är att vara hos mig ! sen är de väl endå inte meningar att någon måste förlora vårdnaden ?!

okeej jo jag är bara så rädd att förlora barnen ,
    då när han även blir arg kallar mig passa fula saker tex hora kallar min mamma massa saker då hon för 1 år sen mådde dåligt och drack endel , sen kan han slå till mig om han blir arg så är även ganska rädd för att lämna honom

• Anonym (orolig!)

vet någon någon man kan maila om detta och fråga ?

• Anonym (orolig!)

asså de med att han slår mig får lixom aldrig några märken och då står de bara ord mot ord , ( då jag redan vet de pga att jag blev misshandlad av min far när jag va 12 år då han vann fallen )
    okej tack MoAl för alla svar

Svar på tråden vårdnad