• Anonym

vårdnad

Vilka berättade att du kan förlora vårdnaden? Blev du anmäld för misshandel/omsorgsbrist?

• Anonym
    Lena skrev 2012-02-18 10:40:55 följande:
    Anmäl honom för olaga hot och lämna honom. Vårdnaden bestämmer inte boendet.
    Vilket hot är olaga och vad skulle han kunna åka dit på? Jo har man ingen vårdnad kan man inte ha boendet...
  • Anonym
    Lena skrev 2012-02-18 10:46:10 följande:
    Det är olaga hot att säga man ska ta barnen ifrån en.
    De hotade inte utan informerade att det kan vara det som gör att ts förlorar vårdnaden om barnen.
    Anonym (orolig!) skrev 2012-02-18 10:46:18 följande:
    okej jag är mest med den lilla han kanske är ca 30 min per dag , dock är han mer med den större sen den lille kom ,.

de är min sambo som hotar med att jag ska förlora vårdnaden , att han ska ta mina barn i från mig

nej blev inte anmäld för barnmishandel , dopm ansåg eftersom jag råkade tappa honom när jag sov sa dom bara att jag skulle sitta upp och ge han mat sen när jag började bli trött skulle jag lägga ner honom men är så orolig att förora mina barn så är nog därför jag stannat kvar hos honom , vi har delad vårdnad skrev på de när barenet va 1 vecka men hoten har kommit nu efter
    Men du skrev att "de" sa att du kunde förlora vårdnaden pga det?!

Vilka hot?
  • Anonym
    Anonym (orolig!) skrev 2012-02-18 10:53:39 följande:
    okej är luvrädd för att förlora vårdnaden då jag bara varit bort 1 natt sen den älsta sonen kom och klarar knappt va utan dom :/
    Fast vårdnaden handlar inte om vad du klarar av utan om dina barns bästa. Hur har du tänkt lösa umgänget när/om ni serarerar?
  • Anonym
    Anonym (orolig!) skrev 2012-02-18 11:04:50 följande:
    jo men själv tror jag att barnens bästa är att vara hos mig ! sen är de väl endå inte meningar att någon måste förlora vårdnaden ?!

okeej jo jag är bara så rädd att förlora barnen ,
    då när han även blir arg kallar mig passa fula saker tex hora kallar min mamma massa saker då hon för 1 år sen mådde dåligt och drack endel , sen kan han slå till mig om han blir arg så är även ganska rädd för att lämna honom
    Undrar varför du valde att skaffa ännu ett barn med charmknutten.... Slår han dig ska du anmäla honom och det hoppas jag du förstår.
  • Anonym

Ts du sitter inte ihop med ungarna låt dem leva utan att va klistrad vid dig. Separerar ni och han stämmer dig på vårdnad så lär han få delad vårdnad och vänder han mot dig att du tappat ungen i golv så lär du blir uf. Det sa jag redan i din förra tråd

• Anonym

Tämligen sanningen att han kan vända det mot ts och då kan hon förlora vårdnaden då ts inte sett barnets bästa när hon tappar ungen.

• Anonym

Gud så dåliga råd du får av alla ts. Ta dig bort därifrån men ni kan inte utgå att barnen blir hos dig du är inte bättre en mannen och det är väldigt allvarligt att "tappa" små i golv

Svar på tråden vårdnad