Kåldocksintresserad
öh..
jag tror att jag samlade på filmisar av några andra dockor (som var skitäckliga) som hette Garbage Pale Kids, är det samma "stuk " som cabbage patch kids?*fövirrad*
öh..
jag tror att jag samlade på filmisar av några andra dockor (som var skitäckliga) som hette Garbage Pale Kids, är det samma "stuk " som cabbage patch kids?*fövirrad*
Auro: aha, var det så det var??
Åh, jag blev just så rädd att endast jag sett dedär snuskiga pale kids, men lättad av att höra att de fanns och var en parodi!!!
urk, här är en snuskpelle jag minns, crater chris...*bluäck*
www.connectforkids.org/node/492
Auro: nej tyvärr inte.. både de och min samling star wars-figurer är puts väck.. suck.. man hade nog varit rik som krösus om man bara fattat att spara allt det där..
haha, harry potty... nej usch vad vidriga de är....! jiiiz..
tittade på cabbage-dockorna nu, de var jättesöta.. man måste ju undra vad jag var för hemskt litet barn som fick de fula äckleparodierna istället för dessa
De ser ju litegrann ut som waldorfdockor, eller är jag ute på cykeltur?
Mimms: ja, waldorf kanske är mjuka.. (en liiiten pinsam parentes lite OT, gick på intervju som barnskötare på ett waldorfdagis, och allt gick bra tills jag råkade säga "leksaker" om bland annat dockorna.. det fick man absolut inte kalla dem, så näe, fick inte jobbet
Mimmi: haha.. jaaa.. det var lite pinsamt...
Men jag ville ändå inte jobba där... ehmm..
Hear no evil, see no evil